Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek gminy Tychy w roku 2016

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2016-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek gminy Tychy w roku 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek gminy Tychy w roku 2016. Zamówienie obejmuje: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek Gminy Miasta Tychy w ilości 7819 szt. punktów świetlnych oraz wykonywanie prac na infrastrukturze oświetleniowej: 2. Przedmiot umowy został podzielony na dwie grupy: a) prace trwające na przestrzeni całego okresu zamówienia objęte miesięczną stawką zryczałtowaną (I grupa prac - ryczałt konserwacyjny), w zakresie: - bieżących przeglądów i kontroli sprawności technicznej, kompletności i bezpieczeństwa oświetlenia ulicznego, - wymiany wyeksploatowanych źródeł światła (w tym żarników halogenowych do naświetlaczy), uszkodzonych kloszy, dławików, kondensatorów, układów zapłonowych i bezpieczników, - konserwacji połączeń elektrycznych, - wymiany wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych oraz podstaw bezpiecznikowych w skrzynkach oświetlenia ulicznego, - wymiany uszkodzonych styczników i osprzętu elektrycznego w skrzynkach oświetlenia ulicznego, - prostowania przekrzywionych opraw i wysięgników, - przywrócenie właściwego /pionowego/ posadowienia słupa, - przestawiania stref czasowych zegarów sterujących oświetleniem ulicznym, - malowania wysięgników i słupów oświetleniowych, - czyszczenia wnęk słupów oświetleniowych i utrzymanie ich w stałej czystości, - utrzymania w stałej czystości wnętrz skrzynek oświetleniowych i zapewnienie stałej sprawności znajdujących się w nich urządzeń, - mycia zabrudzonych kloszy przy wymianie źródeł światła oraz wszystkich kloszy 1 raz w czasie trwania umowy, - czyszczenia raz na dwa miesiące słupów oświetlenia ulicznego z reklam, ogłoszeń itp. (umieszczonych bez zgody Właściciela/ Zamawiającego), - wymiany bądź (zabudowy) uszkodzonych drzwiczek słupowych z tworzywa, - dostawy i wymiany uszkodzonych tabliczek słupowych 2 bezpiecznikowych, - prześwietlania drzew oraz wycinki gałęzi (wraz z wywozem i zagospodarowaniem) w celu zapewnienia warunków eksploatacji oświetlenia zgodnych z normą N-SEP-E-003 (PN-E-05100-01), - powiadamiania i uzyskiwania zgody właściciela terenu na wykonanie prac związanych z naprawą lub wymianą uszkodzonych kabli oświetleniowych, - obsługi sieci związanej z czasowym przyłączeniem odbiorników oraz podświetleniem reklam, - pomiaru izolacji kabla oświetleniowego, - pomiaru skuteczności ochrony p. porażeniowej, - pełnienia nadzorów specjalistycznych, - kontroli oświetlenia ulicznego raz na dwa tygodnie w porze nocnej (po zaświeceniu się lamp ulicznych) oraz sporządzanie protokołów z kontroli i przekazywanie Zamawiającemu. b) prace konserwacyjne i awaryjne wykonywane przez cały okres zamówienia na podstawie wskazań przekazywanych Wykonawcy przez Zamawiającego pismem, w którym Zamawiający określi zakres i termin realizacji prac. Wykonane prace objęte będą rozliczeniem po wykonaniu poszczególnych zadań na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie (II grupa prac - prace konserwacyjne i awaryjne) o których mowa w załączniku nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Inne uwarunkowania: Świadczenie usługi, organizacja i BHP w trakcie prowadzonych prac - wykonywać w oparciu o istniejące aktualne normy i przepisy w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 24 godzinnego dyżuru oraz całodobowej dyspozycyjności (gotowości) do reakcji na zgłaszane awarie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji i usunięcie awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach