Przetargi.pl
Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sandomierskiego i podległych mu jednostek.

Starostwo Powiatowe w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 156 441 010 , fax. 158 322 829
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu
    ul. Mickiewicza 34
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 156 441 010, fax. 158 322 829
    REGON: 83041373900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sandomierskiego i podległych mu jednostek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sandomierskiego oraz 16 jednostek organizacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące działania : 1) Założenie i prowadzenie rachunków: a) podstawowych, b) pomocniczych, c) walutowych, d) Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 2) Dokonywanie operacji bankowych (przelewy na rachunki Zamawiającego oraz rachunki w innych bankach, przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywanie wypłat gotówkowych). 3) Automatyczne lokowanie środków finansowych znajdujących się na rachunkach bankowych (w tym na lokaty typu, OVERNIGHT). 4) Przechowywanie depozytów. 5) Zapewnienie pełnej dostępności do systemu bankowości elektronicznej, do obsługi rachunków bankowych. 6) Udostępnienie kart płatniczych. 7) Udzielenie debetu na rachunku bieżącym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Nr konta Zamawiającego: 74 9429 0004 2001 0013 2251 0024 – Bank Spółdzielczy w Sandomierzu z dopiskiem: „Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sandomierskiego i podległych mu jednostek”. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 5. Poręczenie złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania bez rozpatrywania. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty. 8. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada zezwolenie do wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę sporządzona zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - Formularzem Ofertowo-Cenowym. Projekt umowy z uwzględnieniem istotnych postanowień wskazanych w SIWZ. 1) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. 2) dowód wniesienia wadium jeżeli wnoszone jest w formie niepieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach