Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Starachowickiego, Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu w okresie od 01 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2022r.

Powiat Starachowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Dr W. Borkowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 760 900 , fax. 412 760 902
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Starachowicki
    ul. Dr W. Borkowskiego 4
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 760 900, fax. 412 760 902
    REGON: 29100939500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.starachowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Powiatu Starachowickiego, Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu w okresie od 01 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2022r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Starachowickiego, Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu, zaliczonych do sektora finansów publicznych, których wykaz zawiera załącznik nr 1 do niniejszego opisu, w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2022 roku, wraz z wdrożeniem i serwisowaniem bankowości elektronicznej oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu i systemu bankowości elektronicznej. Przy czym liczba jednostek powiatu jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. Zakres zamówienia dla Powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego, Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu obejmuje: I. Bieżącą obsługę bankową, w tym: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych w złotych polskich i walutach obcych oraz kasy zapomogowo-pożyczkowej 2. Bezkosztową obsługę gotówkową w zakresie wpłat i wypłat 3. Realizacja bezpłatnych przelewów (krajowych i zagranicznych) przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, 4. Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla dowolnej ilości stanowisk w dowolnej ilości jednostek (Powiat, Starostwo Powiatowe, jednostki organizacyjne), 5. System bankowości elektronicznej 6. Minimalne wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego systemu bankowości elektronicznej: a/ system powinien prawidłowo pracować w środowisku pracy Zamawiającego, b/ Zamawiający dysponuje swoimi urządzeniami zabezpieczającymi typu UTM (Fortinet), serwerami z systemami operacyjnymi MS Windows 2019, natomiast stacje robocze są synchronizowane poprzez AD (Active Directory) domeny, które przechowują scentralizowaną informację o użytkownikach, komputerach i innych zasobach sieci komputerowej. Stacje robocze są wyposażone w systemy operacyjne: MS Windows 7 Prof. PL, MS Windows 8 Prof. PL, MS Windows 10 Prof. PL z przeglądarkami internetowymi: FireFox 81, Internet Explorer 11, Google Chrome 86, MS Edge 84. c/ system powinien być przystosowany do wyświetlania w rozdzielczości ekranu 1280 x 102 i wyższej, d/ bezpieczna komunikacja przez system powinna być zapewniona dzięki certyfikacji WEB serwerów przez zaufane centrum autoryzacji i wykorzystaniu technologii szyfrowania nie gorszej niż TLS 1.2.z kluczem o długości co najmniej 256 bitów, e/ system powinien umożliwić logowanie: - za pomocą hasła maskowanego wprowadzanego za pomocą klawiatury komputerowej oraz ekranowej, - z wykorzystaniem podpisu elektronicznego na karcie procesorowej lub innego elementu bezpieczeństwa stanowiącego o jednoznacznej identyfikacji użytkownika, f/ system powinien umożliwiać: - ścisłe określenie uprawnień użytkowników zarówno do każdej funkcji oferowanej przez system, jak i dostępu do danych poszczególnych rachunków, zdefiniowania dowolnych schematów akceptacji transakcji z określeniem limitów, - akceptację transakcji z uwzględnieniem różnej klasy podpisów (w tym podpisy łączne) z zachowaniem wszelkich kombinacji podpisów, - sprawdzenie numeru IP nawiązującego połączenie w przypadku łączności przez Internet, - tworzenie rejestru czynności użytkowników, - jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, - możliwość blokowania systemu w określonych dniach i godzinach, - informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem, np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank, g/ zapewnienie automatycznej blokady konta użytkownika w przypadku kilkukrotnego (co najmniej 3 krotnego) podania złych danych podczas logowania oraz automatyczne wylogowanie użytkownika z systemu w przypadku stwierdzenia braku aktywności użytkownika w systemie w określonym czasie ustalonym przez Zamawiającego, h/ dostarczenie Zamawiającemu wszystkich niezbędnych do obsługi systemu bankowości elektronicznej akcesoriów zapewniających bezpieczeństwo pracy dla użytkowników typu: karta, czytnik, token lub inne, nie później niż 10 dni przed rozpoczęciem okresu realizacji przedmiotu zamówienia; Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat nowe akcesoria, w przypadku wygaśnięcia ważności dotychczasowych oraz wyda akcesoria nowym użytkownikom systemu, zgłoszonym przez podmioty objęte zamówieniem w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, i/ Wykonawca udostępni nieodpłatnie system bankowości elektronicznej dla Zamawiającego przez okres 3 dodatkowych miesięcy po zakończeniu realizacji "Umowy w sprawie zasad wykonywania obsługi bankowej". System ten powinien zachować pełną funkcjonalność w zakresie dostępu do wszystkich funkcji statystycznych, obliczeniowych, archiwalnych związanych z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością. 7. Sporządzanie i udostępnianie wyciągów bankowych w wersji elektronicznej z potwierdzeniem operacji bankowych dla każdego rachunku bankowego nie później niż następnego dnia roboczego do godz. 800. Wyciągi muszą być sporządzone za dni, w których na rachunku bankowym wystąpiły obroty. Niezgodności dotyczące zapisów w wyciągach bankowych wyjaśniane będą przez Bank nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 8. Zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych jednostek budżetowych Powiatu, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunki wskazane przez Zamawiającego: a/ przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych Zamawiającego i jego jednostek na rachunek budżetu Powiatu, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie, II. Dzierżawę terminali POS III. Kredyt w rachunku bieżącym budżetu Zamawiającego IV. Oprocentowanie środków pieniężnych. V. Możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych. VI. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach