Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Sandomierskiego.

Powiat Sandomierski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Mickiewicza 34
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 644 10 10, 15 644 11 11 , fax. 15 832 28 29
  • Data zamieszczenia: 2022-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sandomierski
    ul. Mickiewicza 34
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 644 10 10, 15 644 11 11, fax. 15 832 28 29
    REGON: 830409235
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.sandomierz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Powiatu Sandomierskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Bankowa obsługa budżetu Powiatu Sandomierskiego”, w zakresie prowadzenia i obsługi rachunków podstawowych i pomocniczych budżetu i innych rachunków wynikających ze zmian organizacyjnych lub zmian przepisów.2. Wykaz powiatowych jednostek organizacyjnych do objęcia obsługą bankową:1) Starostwo Powiatowe w Sandomierzu – 15 rachunków;2) Bursa Szkolna w Sandomierzu – 3 rachunki;3) Zespół Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu – 4 rachunki;4) Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu – 3 rachunki;5) Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich im. KEN w Sandomierzu – 4 rachunki;6) I Liceum Ogólnokształcące Collegium Gostomianum w Sandomierzu – 2 rachunki;7) II Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Sandomierzu – 2 rachunki;8) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu – 5 rachunków;9) Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu – 5 rachunków;10) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sandomierzu – 2 rachunki;11) Centrum Administracyjne Domów Dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie – 3 rachunki;12) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sandomierzu – 6 rachunków;13) Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu – 7 rachunków;14) Zarząd Dróg Powiatowych W Sandomierzu – 3 rachunki;15) Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Janusza Korczaka w Zawichoście – 5 rachunków;16) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sandomierzu – 2 rachunki.3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) prowadzenie rachunków bankowych podstawowych oraz pomocniczych w złotych lub walutach wymienialnych;2) pełny dostęp do bankowości elektronicznej;3) realizacja poleceń przelewu na rachunki Zamawiającego;4) realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych bankach;5) przyjmowanie wpłat gotówkowych;6) dokonywanie wypłat gotówkowych;7) potwierdzanie salda na każdy dzień roboczy;8) przyjmowanie lokat;9) wydawanie i obsługa kart płatniczych;10) możliwość zaciągania kredytów krótkoterminowych na rachunku bieżącym;11) udzielenie debetu na rachunku bieżącym;12) otwarcie filii w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie obsługi kasowej tj. otwarcie co najmniej dwóch stanowisk kasowych obsługiwanych przez pracowników etatowych banku;13) posiadanie lub uruchomienie w dniu podpisania umowy 1 oddziału Banku lub filii w Sandomierzu.4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do niepobierania opłat:1) od wpłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki nieposiadające osobowości prawnej w punktach kasowych, oddziałach i filiach Banku z tytułów wymienionych w art. 5 ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 1672 z późn. zm.);2) od operacji bezgotówkowych wewnątrzbankowych na rachunkach Zamawiającego;3) od przechowywania depozytów;4) od udostępnienia i prowadzenia indywidualnych numerów rachunków wirtualnych oraz od wydania nośników pieniądza elektronicznego;5) instalacji, doradztwa i eksploatacji systemu bankowości elektronicznej;6) wydawania na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego zaświadczeń i opinii bankowych.5. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia gwarantuje niepobieranie żadnych innych opłat i prowizji, w tym również od kontrahentów, za wyjątkiem miesięcznego wynagrodzenia za faktycznie zrealizowane usługi bankowe w zakresie określonych w Załączniku nr 1 do SWZ tj. formularzu ofertowym, cen jednostkowych.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) posiada zezwolenie do wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 2439 z późn. zm.);3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze bankowej budżetu jednostki samorządu terytorialnego o dochodach budżetu na dany rok nie niższych niż 80 000 000,00zł, nieprzerwanie przez minimum 12 miesięcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach