Przetargi.pl
Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Opatówek w latach 2012 - 2014

Gmina Opatówek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-860 Opatówek, ul. Plac Wolności 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7618080, 7618454, , fax. 062 7618017
  • Data zamieszczenia: 2011-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opatówek
    ul. Plac Wolności 14 14
    62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7618080, 7618454,, fax. 062 7618017
    REGON: 25085523900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Opatówek w latach 2012 - 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Opatówek w latach 2012 - 2014 w ramach którego Zamawiający będzie wymagał aby wybrany w postępowaniu przetargowym Wykonawca zamówienia w zakresie umowy; na żądanie Zamawiającego: - otworzył i prowadził rachunek bieżący i rachunki pomocnicze, - realizował polecenie przelewu, - przyjmował wpłaty gotówkowe, - dokonywał wypłat gotówkowych, - uruchomił kredyt w rachunku bieżącym do kwoty 300.000,00 PLN, - udostępnił usługę typu teleserwis (informacja o stanie rachunku udzielana telefonicznie), - udostępnił usługę typu home-banking na jednym stanowisku komputerowym, umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie bieżącej informacji o stanie rachunku, - przyjmował środki na lokaty terminowe, - przekazywał Zamawiającemu wyciągi bankowe potwierdzające stan salda rachunku na każdy dzień roboczy, - odsetki na rachunkach kapitalizował w okresach miesięcznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w wyżej wymienionym postępowaniu nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opłata za otwarcie rachunku bankowego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opatowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach