Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-410 Warszawa, ul. Solec 22
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5184900 , fax. 22 5184902
- Data zamieszczenia: 2014-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie
ul. Solec 22 22
00-410 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5184900, fax. 22 5184902
REGON: 01617475600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbpr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie badania naukowego dotyczącego identyfikacji mechanizmów i procesów powstawania kapitału społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania naukowego uwarunkowań rozwoju kapitału społecznego techniką wywiadów kwestionariuszowych, IDI (skrót od indywidualne wywiady pogłębione), FGI (skrót od zogniskowane wywiady grupowe), metodą analizy desk research (ang. analiza źródeł wtórnych), studium przypadku oraz Mystery Shopper w ramach projektu Trendy rozwojowe Mazowsza oraz opracowanie tego badania w formie raportu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793112009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Techniki badawcze przedstawione w opisie realizacji przedmiotu zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbpr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych po kampaniach informacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy w 2016 roku Włącz bezpieczeństwo przy obróbce drewna i Na fali pierwszej pracy.
Dodano: 2016-07-04 - Wykonanie zadań, w ramach realizacji projektu STEP_BY_STEP - Krok po kroku - w stronę eko-obywatelstwa, polegających na rekrutacji oraz towarzyszeniu gospodarstwom domowym podczas udziału w projekcie
Dodano: 2016-01-28 - Przeprowadzenie badania ankietowego opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz oceny preferencji konsumentów wraz z opracowaniem wyników badania
Dodano: 2015-09-01 - Opracowanie strategii współpracy w dziedzinie świadczenia usług społecznych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na obszarze Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów (tj. gmin Brwinów, Milanówek i Podkowa Leśna), (dalej PTO) oraz lepszego dostosowania usług w tym zakresie do zmian demograficznych
Dodano: 2015-07-07 - Badanie na temat wykorzystania edukacyjnej wartości dodanej (EWD) przez szkoły - w ramach Ewaluacji projektów systemowych Działania 3.2 POKL związanych z rozwojem metodologii szacowania wskaźnika EWD (etap IV).
Dodano: 2015-05-05 - Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych po kampaniach informacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy
Dodano: 2015-03-20 - Przeprowadzenie badania ankietowego opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług pocztowych oraz oceny preferencji konsumentów wraz z opracowaniem wyników badania
Dodano: 2014-10-16 - Przeprowadzenie końcowego ogólnopolskiego badania ankietowego monitorującego realizację Programu Prewencji Pierwotnej Nowotworów w latach 2006-2014, PN - 147/14/DJ
Dodano: 2014-09-30 - Przeprowadzenie badania ankietowego opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz oceny preferencji konsumentów wraz z opracowaniem wyników badania
Dodano: 2014-08-28 - Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych po kampaniach informacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy prowadzonych w 2014 roku.
Dodano: 2014-04-17