Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5349259, 5349169 , fax. 022 5349341
- Data zamieszczenia: 2015-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. Kasprzaka 18/20 18/20
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5349259, 5349169, fax. 022 5349341
REGON: 01751079400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie badania ankietowego opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz oceny preferencji konsumentów wraz z opracowaniem wyników badania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ankietowego opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz oceny preferencji konsumentów: indywidualnych, instytucjonalnych oraz grupy osób 50+ wraz z opracowaniem wyników badania. Badanie klientów indywidualnych obejmie w szczególności określenie obrazu użytkowania usług telekomunikacyjnych przez pryzmat potrzeb oraz prawdziwego obrazu otaczającej konsumenta rzeczywistości, ocenę przystępności cenowej usług telekomunikacyjnych świadczonych użytkownikom końcowym, ocenę jakości i dostępności tych usług, postrzeganie poziomu zawansowania konsumenta w wykorzystaniu technologii, preferencje użytkowników końcowych w zakresie korzystania z usług telekomunikacyjnych, rodzaj i częstotliwość korzystania z usług, bariery w korzystaniu z usług, kompetencje cyfrowe oraz ocenę funkcjonowania i problemów na rynku. Badanie swoim zakresem obejmie również zagadnienia związane z pojęciem internetu rzeczy, takie jak korzystanie z tej usługi, jej koszt czy oczekiwane korzyści związane z korzystaniem z takich rozwiązań. Ocenie zostaną również poddane kwestie bezpieczeństwa w sieci, świadomości konsumentów w tym zakresie a także określenie poziomu ich zaawansowania przy korzystaniu z nowoczesnych rozwiązań internetowych: e-zakupy, media społecznościowe, wyszukiwarki, inne. Klienci instytucjonalni będą badani poprzez wymiar potrzeb i oczekiwań firmy wobec usług telekomunikacyjnych jako narzędzia wspierającego funkcjonowanie firmy na rynku. W tym celu zostaną przeprowadzone wywiady z właścicielami firmy lub osobami decydującymi o wyborze usług telekomunikacyjnych. Badanie grupy 50+ pozwoli przede wszystkim uzyskać informacje, czy osoby te posiadają i korzystają ze sprzętu pozwalającego na dostęp do Internetu, jakie usługi wykorzystują, jakie są ich kompetencje w tym zakresie, a także czy napotykają bariery w dostępie do sieci. Minimalnymi grupami, do których powinna zostać skierowana ankieta, są ok. 1600 klientów indywidualnych, ok. 400 klientów instytucjonalnych, firm oraz ok. 1000 osób grupy 50+. Badanie klientów indywidualnych i instytucjonalnych zostanie podzielone na część jakościową i ilościową. W części jakościowej zostaną przeprowadzone wywiady indywidualne z konsumentami korzystającymi z innowacji internetowych oraz przedsiębiorcami, w tym ze starta-up ami technologicznymi oraz przedsiębiorcami z segmentu SME, LME. W części ilościowej zostaną wyłonione trzy podgrupy respondentów, z uwzględnieniem kryterium ich zaawansowania przy korzystaniu z usług. Badanie ma na celu ocenę stanu zawansowania korzystania z usług telekomunikacyjnych, zwymiarowanie problemów badawczych oraz określenie skali omawianych zjawisk - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793112009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100 groszy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość merytoryczna oferty
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych po kampaniach informacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy w 2016 roku Włącz bezpieczeństwo przy obróbce drewna i Na fali pierwszej pracy.
Dodano: 2016-07-04 - Wykonanie zadań, w ramach realizacji projektu STEP_BY_STEP - Krok po kroku - w stronę eko-obywatelstwa, polegających na rekrutacji oraz towarzyszeniu gospodarstwom domowym podczas udziału w projekcie
Dodano: 2016-01-28 - Opracowanie strategii współpracy w dziedzinie świadczenia usług społecznych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na obszarze Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów (tj. gmin Brwinów, Milanówek i Podkowa Leśna), (dalej PTO) oraz lepszego dostosowania usług w tym zakresie do zmian demograficznych
Dodano: 2015-07-07 - Badanie na temat wykorzystania edukacyjnej wartości dodanej (EWD) przez szkoły - w ramach Ewaluacji projektów systemowych Działania 3.2 POKL związanych z rozwojem metodologii szacowania wskaźnika EWD (etap IV).
Dodano: 2015-05-05 - Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych po kampaniach informacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy
Dodano: 2015-03-20 - Przeprowadzenie badania ankietowego opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług pocztowych oraz oceny preferencji konsumentów wraz z opracowaniem wyników badania
Dodano: 2014-10-16 - Przeprowadzenie końcowego ogólnopolskiego badania ankietowego monitorującego realizację Programu Prewencji Pierwotnej Nowotworów w latach 2006-2014, PN - 147/14/DJ
Dodano: 2014-09-30 - Przeprowadzenie badania ankietowego opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz oceny preferencji konsumentów wraz z opracowaniem wyników badania
Dodano: 2014-08-28 - Wykonanie badania naukowego dotyczącego identyfikacji mechanizmów i procesów powstawania kapitału społecznego
Dodano: 2014-08-27 - Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych po kampaniach informacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy prowadzonych w 2014 roku.
Dodano: 2014-04-17