Przetargi.pl
Przeprowadzenie badania ankietowego opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz oceny preferencji konsumentów wraz z opracowaniem wyników badania

Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5349259, 5349169 , fax. 022 5349341
  • Data zamieszczenia: 2015-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
    ul. Kasprzaka 18/20 18/20
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5349259, 5349169, fax. 022 5349341
    REGON: 01751079400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badania ankietowego opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz oceny preferencji konsumentów wraz z opracowaniem wyników badania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ankietowego opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz oceny preferencji konsumentów: indywidualnych, instytucjonalnych oraz grupy osób 50+ wraz z opracowaniem wyników badania. Badanie klientów indywidualnych obejmie w szczególności określenie obrazu użytkowania usług telekomunikacyjnych przez pryzmat potrzeb oraz prawdziwego obrazu otaczającej konsumenta rzeczywistości, ocenę przystępności cenowej usług telekomunikacyjnych świadczonych użytkownikom końcowym, ocenę jakości i dostępności tych usług, postrzeganie poziomu zawansowania konsumenta w wykorzystaniu technologii, preferencje użytkowników końcowych w zakresie korzystania z usług telekomunikacyjnych, rodzaj i częstotliwość korzystania z usług, bariery w korzystaniu z usług, kompetencje cyfrowe oraz ocenę funkcjonowania i problemów na rynku. Badanie swoim zakresem obejmie również zagadnienia związane z pojęciem internetu rzeczy, takie jak korzystanie z tej usługi, jej koszt czy oczekiwane korzyści związane z korzystaniem z takich rozwiązań. Ocenie zostaną również poddane kwestie bezpieczeństwa w sieci, świadomości konsumentów w tym zakresie a także określenie poziomu ich zaawansowania przy korzystaniu z nowoczesnych rozwiązań internetowych: e-zakupy, media społecznościowe, wyszukiwarki, inne. Klienci instytucjonalni będą badani poprzez wymiar potrzeb i oczekiwań firmy wobec usług telekomunikacyjnych jako narzędzia wspierającego funkcjonowanie firmy na rynku. W tym celu zostaną przeprowadzone wywiady z właścicielami firmy lub osobami decydującymi o wyborze usług telekomunikacyjnych. Badanie grupy 50+ pozwoli przede wszystkim uzyskać informacje, czy osoby te posiadają i korzystają ze sprzętu pozwalającego na dostęp do Internetu, jakie usługi wykorzystują, jakie są ich kompetencje w tym zakresie, a także czy napotykają bariery w dostępie do sieci. Minimalnymi grupami, do których powinna zostać skierowana ankieta, są ok. 1600 klientów indywidualnych, ok. 400 klientów instytucjonalnych, firm oraz ok. 1000 osób grupy 50+. Badanie klientów indywidualnych i instytucjonalnych zostanie podzielone na część jakościową i ilościową. W części jakościowej zostaną przeprowadzone wywiady indywidualne z konsumentami korzystającymi z innowacji internetowych oraz przedsiębiorcami, w tym ze starta-up ami technologicznymi oraz przedsiębiorcami z segmentu SME, LME. W części ilościowej zostaną wyłonione trzy podgrupy respondentów, z uwzględnieniem kryterium ich zaawansowania przy korzystaniu z usług. Badanie ma na celu ocenę stanu zawansowania korzystania z usług telekomunikacyjnych, zwymiarowanie problemów badawczych oraz określenie skali omawianych zjawisk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793112009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100 groszy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość merytoryczna oferty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach