Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 271309W w miejscowości Osieck oraz przebudowa placu postojowego przy drodze gminnej

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-445 Osieck, ul. Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6857026 w. 14 , fax. 025 6857090
  • Data zamieszczenia: 2014-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Rynek 1 1
    08-445 Osieck, woj. mazowieckie
    tel. 025 6857026 w. 14, fax. 025 6857090
    REGON: 00054171800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 271309W w miejscowości Osieck oraz przebudowa placu postojowego przy drodze gminnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 271309W w miejscowości Osieck oraz przebudowa placu postojowego przy drodze gminnej 1. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: Zakres zadania obejmuje przebudowę drogi gminnej w m. Osieck polegającą na wykonaniu następujących robót: Przebudowa drogi gminnej nr 271309Ww km 0+018,60- 0+242,0 w miejscowości Osieck roboty przygotowawcze - prace pomiarowe , roboty ziemne - wykonanie wykopów mechanicznie w gr. Kat. III z transportem urobku na odkład na odl. Do 1 km. podbudowa - wykonanie warstwy odsączającej gr. 20 cm , podbudowa - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod drogę, gr. 15 cm. nawierzchnia- skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową i wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego KR-2, warstwa wiążąca 4 cm i warstwa ścieralna 3 cm, elementy odwodnienia - wykonanie podbudowy pod ściek i obrzeże gr 15 cm, elementy odwodnienia - ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych 60x50x15 na podsypce cem. - piask gr. 5 cm. oznakowanie pionowe - ustawienie słupków i tarcz. Przebudowa placu postojowego roboty przygotowawcze - prace pomiarowe , roboty ziemne - wykonanie wykopów mechanicznie w gr. Kat. III z transportem urobku na odkład na odl. Do 1 km. podbudowa - wykonanie warstwy osączającej gr. 15 cm, wykonanie podbudowy z chudego betonu pod parking , gr. warstwy 15 cm. nawierzchnia -- wykonanie nawierzchni na parkingu z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm, ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 na podsypce cementowo - piaskowej, ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na podsypce cem. - piaskowej gr. 5 cm Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie kosztów materiałów pomocniczych w ilości zgodnej z przedmiarem robót. Ponadto zamawiający informuje oferentów o konieczności wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją stanowi załącznik nr 10 i 11 do SIWZ. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45.23.32.22-1; 45.23.32.20-7; 45.23.31.40-2 a) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. b) zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy. c) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, d) posiadania umów ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy, przez okres co najmniej od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia. e) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku, f) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, g) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401). h) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. i) pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy ww znaki znajdują się na terenie realizacji robót. j) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów. k) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; l) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. m) sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji geodezyjnej . n) udzielenia na przedmiot zamówienia 36 miesięcznej gwarancji jakości i wydłużenia okresu rękojmi do 36 miesięcy od następnego dnia po odbiorze końcowym. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów m. in.: atest, aprobaty techniczne. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku równoważny w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45. ust. 6 ustawy PZP. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Banku Spółdzielczym Sobienie Jeziory, Nr rachunku 62 9197 0004 0020 0006 2000 0130 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie pieniężnej, na konto Zamawiającego, Wykonawca do oferty dołącza potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty lub polecenia przelewu. Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężna, Wykonawca oryginał wniesienia wadium dołącza do oferty w oddzielnej kopercie, na której zaznacza : Wadium., natomiast do oferty wpina kopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osieck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach