Przetargi.pl
Wykonanie badań jakościowych i ilościowych w ramach realizacji projektu pn. Diagnoza jakości usług publicznych na Ziemi Pleszewskiej

Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
  • Data zamieszczenia: 2013-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
    Rynek 1 1
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie badań jakościowych i ilościowych w ramach realizacji projektu pn. Diagnoza jakości usług publicznych na Ziemi Pleszewskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań jakościowych i ilościowych w ramach realizacji projektu Miasta i Gminy Pleszew pn. Diagnoza jakości usług publicznych na Ziemi Pleszewskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 -2013, którego głównym celem jest wzmocnienie zdolności jednostek samorządu terytorialnego w 6 gminach Powiatu Pleszewskiego (Miasto i Gmina Pleszew, Gminy: Czermin, Chocz, Dobrzyca, Gizałki, Gołuchów) do świadczenia usług publicznych o wysokiej dostępności i jakości. Przedmiot zamówienia składa się z trzech następujących etapów: a) ETAP I Przedmiotem Etapu I jest wykonanie badań jakościowych. Badania jakościowe składają się z 2 modułów: Moduł I - badanie FGI, Moduł II - badanie IDI Szczegółowy opis Modułu I - przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania jakościowego w postaci 3 zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI), wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia badań empirycznych metodą FGI i dokonania transkrypcji wywiadów, badanie jakościowe FGI należy przeprowadzić dla 3 obszarów tematycznych: - usługi społeczne - edukacja, kultura, zdrowie, mieszkalnictwo; - usługi techniczne - komunikacja, usługi komunalne; - usługi administracyjne - np. decyzje, zezwolenia, opinie; badanie w każdym obszarów musi obejmować następujące zagadnienia: - możliwość i zasadność zwiększenia zaangażowania podmiotów zewnętrznych (organizacji pozarządowych, podmiotów ekonomii społecznej, prywatnych przedsiębiorców, grup obywateli itp. ) w świadczenie usług publicznych, - społeczne zapotrzebowania na wybrane usługi publiczne, w tym priorytetyzacja potrzeb, - możliwości zwiększenia koordynacji działań instytucji świadczących różne usługi na poziomie lokalnym; badaniem mają zostać objęte 3 odrębne grupy, a każda grupa ma składać się z 12 osób. Do każdej grupy musi zostać przydzielony moderator. W skład grupy mają wejść przedstawiciele 6 gmin Powiatu Pleszewskiego (Miasto i Gmina Pleszew, Gmina Chocz, Gmina Czermin, Gmina Dobrzyca, Gmina Gizalki, Gmina Gołuchów). Każdą gminnę mają reprezentować 2 osoby (mieszkaniec gminy lub pracownik urzędu danej gminy). Szczegółowy opis modułu II - przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania jakościowego w postaci 108 pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI), wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań empirycznych metodą IDI i dokonania transkrypcji wywiadów, indywidualne wywiady pogłębione zostaną przeprowadzone dla nastęujących obszarów tematycznych: - usługi społeczne - edukacja, kultura, zdrowie , mieszkalnictwo, - usługi techniczne - komunikacja, usługi komunalne, - usługi administracyjne - np. decyzje, zezwolenia, opinie; badanie w każdym z obszarów musi obejmować następujące zagadnienia: - możliwość i zasadność zwiększenia zaangażowania podmiotów zewnętrznych (organizacji pozarządowych, podmiotów ekonomii społecznej, prywatnych przedsiębiorców, grup obywateli itp. ) w świadczenie usług publicznych, - społeczne zapotrzebowania na wybrane usługi publiczne, w tym priorytetyzacja potrzeb, - możliwości zwiększenia koordynacji działań instytucji świadczących różne usługi na poziomie lokalnym, w każdym z obszarów wskazanych przez Zamawiającego ma zostać przeprowadzone 36 wywiadów. ETAP II - przedmiotem etapu II jest sporządzenie raportu przez wykonawcę zawierający odpowiedzi na problemy badawcze wraz z rekomendacjami uwzględniający badania jakościowe w formie zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI) oraz badania jakościowe w formie indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI). ETAP III przedmiotem etapu III jest przeprowadzenie badania ilościowego techniką wywiadu kwestionariuszowego zrealizowanego przez ankietera (PAPI) w miejscu zamieszkania respondenta; celem badania jest postawienie diagnozy stanu jakości usług publicznych oraz wypracowanie optymalnych wskaźników do ich mierzenia, monitorowania i w konsekwencji wdrożenia docelowego modelu zarządzania jakością usług publicznych JST. Zakłada się, że projekt spełni cele: - deskryptywne, czyli opisujące i diagnozujące stan usług publicznych (w grupach: społeczne, techniczne i administracyjne) w 6 gminach powiatu pleszewskiego; - prognostyczne w zakresie przewidywania trendów rozwoju usług publicznych ze szczególnym uwzględnieniem usług w analizowanych grupach w perspektywie czasowej do roku 2024; - rekomendujące nowe sytuacje i korzystne rozwiązania, które mają przyczynić się w istotny sposób do rozwoju i poprawy dostępności i jakości usług publicznych jednostek samorządu terytorialnego biorących udział w projekcie; - przedmiotem badania jest reprezentatywna próba (losowo-warstwowa) dorosłych mieszkańców Miasta i Gminy Pleszew, Gminy Chocz, Gminy Czermin, Gminy Dobrzyca, Gminy Gizałki i Gminy Gołuchów wybrana ze zbioru PESEL; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach