Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja 29
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5762157 , fax. 082 5762377
- Data zamieszczenia: 2014-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
Plac 3 Maja 29 29
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 082 5762157, fax. 082 5762377
REGON: 11019791900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2010-2011 dla Miasta Krasnystaw - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2010-2011 dla Miasta Krasnystaw. 2. Wykonanie zamówienia obejmuje m.in.: 2.1. wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2010-2011 pod kątem możliwości zakwalifikowania poniesionych przez Zamawiającego wydatków jako podlegających odliczeniu i sporządzenie raportu z przeprowadzonego audytu, który obejmować będzie: a) określenie ilości zbadanych dokumentów, b) opis stwierdzonych faktów, 2.2. sporządzenie korekt deklaracji za badany okres i przygotowanie wniosku o stwierdzenie nadpłaty podatku VAT na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego dokumentów, 2.3. reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań sprawdzających prowadzonych przez organy administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie deklaracji podatku VAT za badany okres, 2.4. reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań kontrolnych i sądowo- administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT za badany okres, 2.5. przygotowanie odwołań przy udziale komórek organizacyjnych Zamawiającego, merytorycznie właściwych w sprawie, 2.6. w przypadku, gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będą wymagały potwierdzenia poprawności skutków podatkowych Wykonawca przygotuje wniosek o indywidualną interpretację prawa podatkowego. 3. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu raport w formie pisemnej oraz w wersji elektronicznej z wykorzystaniem formatów plików MS Word, Excel lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader), 4. Zamawiający po dokonaniu analizy wskazanych rozwiązań optymalizacyjnych podejmuje decyzję o ich wdrożeniu i określi zakres wdrożenia raportu. Przez wykonanie zamówienia strony uznają prawomocne zakończenie wszystkich postępowań podatkowych objętych powyższym zakresem zlecenia. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zdarzeń w przedmiocie odzyskania podatku VAT, których finansowanie lub współfinansowanie nastąpiło z bezzwrotnych źródeł zewnętrznych (np. m.in. projekty współfinansowane ze źródeł unijnych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/ w zakładce Zamówienia Publiczne/Przetargi/Rok 2014.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za 2009 rok dla Miasta Krasnystaw
Dodano: 2014-08-14 - Rozliczanie finansowe projektu Kubusiowa Akademia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2011-08-24 - Rozliczanie finansowe projektu Kubusiowa Akademia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2011-07-21 - Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektu: Pozalekcyjna Akademia Kompetencji
Dodano: 2010-10-11 - Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektu: Pozalekcyjna Akademia Kompetencji
Dodano: 2010-09-15 - Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług księgowych, w zakresie pełnej obsługi księgowej Projektu Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030/09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1.
Dodano: 2010-01-05