Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7445061 w. 110 , fax. 081 7445067
- Data zamieszczenia: 2010-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
ul. Doświadczalna 4 4
20-290 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7445061 w. 110, fax. 081 7445067
REGON: 00032638000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka naukowa Polskiej Akademii Nauk
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług księgowych, w zakresie pełnej obsługi księgowej Projektu Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030/09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług księgowych polegających na: 1) Prowadzeniu odrębnej ewidencji księgowej dla Projektu tj.: prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, obsługi programu finansowo-księgowego, 2) Kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych związanych z realizacją Projektu, przygotowywanie i przekazywanie ich do akceptacji przez osoby upoważnione do zatwierdzenia i wypłat, 3) Kontroli zamówień, zleceń na usługi i zakupy pod względem formalnym i rachunkowym zlecanych przez przełożonego, 4) Dokonywaniu wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, 5) Kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, 6) Weryfikacji kwalifikowalności dokonywanych wydatków związanych z realizacją Projektu, 7) Kompletowaniu, kontrolowaniu, weryfikacji i dekretacji dokumentów finansowo-księgowych, 8) Przygotowaniu dokumentów niezbędnych do sporządzania wniosków o płatność, rozliczeń i sprawozdań składanych do Instytucji Pośredniczącej/Wdrażającej, 9) Przygotowaniu i wypełnianiu wniosku o płatność do Instytucji Pośredniczącej/Wdrażającej w zakresie finansowo-księgowym, 10) Sporządzaniu bieżących rozliczeń, analiz, raportów i sprawozdań finansowych dotyczących realizacji Projektu, 11) Monitorowaniu postępu finansowego Projektu i bieżącej oceny stopnia jego zaawansowania, 12) Sporządzaniu i aktualizacji planów płatności i prognoz wydatków dotyczących Projektu, 13) Opracowaniu projektów i aktualizowaniu przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zasad rachunkowości i zakładowego planu kont oraz współpracy przy przygotowaniu instrukcji obiegu dokumentów dla realizacji Projektu, 14) Prowadzeniu kasy projektu tj. przyjmowaniu wpłat gotówkowych, przygotowywaniu zestawień do wypłaty w kasie na podstawie otrzymanych dowodów księgowych oraz dokonywaniu, na podstawie zatwierdzonych dokumentów, wypłat gotówkowych i sporządzaniu raportów kasowych, 15) Wycenie aktywów i pasywów, 16) Rozliczaniu kosztów służbowych, 17) Dokonywaniu miesięcznych rozliczeń z US, ZUS, 18) Terminowym przekazywaniu płatności dla zadań budżetowych Projektu, 19) Współpracy w zakresie naliczania i przygotowywania do wypłaty wynagrodzeń pracowników zatrudnionych do realizacji Projektu, 20) Współpracy w zakresie kontroli wydatków pod względem ich zgodności z procedurami wynikającymi z ustawy PZP, 21) Udziale w spotkaniach dotyczących realizacji Projektu, 22) Wykonywaniu innych czynności zlecanych przez Kierownika Projektu, Głównego Księgowego i Dyrektora Instytutu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - tj. wykonawcy posiadający certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia - tj. wykonawcy, którzy posiadają uzyskany w okresie ostatnich trzech lat a) certyfikat księgowania środków pomocowych Unii Europejskiej i innych zagranicznych środków bezzwrotnych w jednostkach sektora finansów publicznych lub dokument równoważny b) certyfikat w zakresie rachunkowości, podatków i finansów jednostek badawczo-rozwojowych lub dokument równoważny, c) certyfikat rozliczania projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej lub dokument równoważny, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IV niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków poprzez sprawdzenie dokumentów wymienionych w SIWZ i złożonych przez Wykonawców wraz z ofertami. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą, niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy: - w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ., - w trybie art. 24 ust 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenie to składa każdy z podmiotów. 2. Dokumenty potwierdzające uzyskanie przez Wykonawcę, lub przynajmniej jedną z osób przy pomocy których Wykonawca będzie wykonywał zamówienie: a) certyfikatu w zakresie księgowania środków pomocowych Unii Europejskiej i innych zagranicznych środków bezzwrotnych w jednostkach sektora finansów publicznych lub dokument równoważny, b) certyfikatu w zakresie rachunkowości, podatków i finansów jednostek badawczo-rozwojowych lub dokument równoważny, c) certyfikatu rozliczania projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej lub dokument równoważny, d) certyfikatu księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub dokument równoważny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2010-2011 dla Miasta Krasnystaw
Dodano: 2014-10-01 - wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za 2009 rok dla Miasta Krasnystaw
Dodano: 2014-08-14 - Rozliczanie finansowe projektu Kubusiowa Akademia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2011-08-24 - Rozliczanie finansowe projektu Kubusiowa Akademia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2011-07-21 - Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektu: Pozalekcyjna Akademia Kompetencji
Dodano: 2010-10-11 - Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektu: Pozalekcyjna Akademia Kompetencji
Dodano: 2010-09-15