Gmina Hrubieszów ogłasza przetarg
- Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. B. Prusa 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0 84 696 26 81 , fax. 0 84 696 27 94
- Data zamieszczenia: 2011-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Hrubieszów
ul. B. Prusa 8 8
22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
tel. 0 84 696 26 81, fax. 0 84 696 27 94
REGON: 95036878200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.hrubieszow-gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozliczanie finansowe projektu Kubusiowa Akademia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa rozliczania finansowego projektu Kubusiowa Akademia - utrwalanie i rozwój efektów Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich w Gminie Hrubieszów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zakres zamówienia obejmuje: 1) terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z kompletowaniem wszystkich załączników, 2) weryfikowanie i przygotowywanie ewentualnych zmian do budżetu projektu, opisywanie faktur oraz innych dokumentów projektu zgodnie z wytycznymi i kategoriami klasyfikacji budżetu projektu, 3) sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów merytorycznych, 4) zatwierdzanie i kwalifikacja wydatków w projekcie pod względem zgodności z budżetem projektu, 5) współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora projektu, 6) prowadzenie dokumentacji finansowej projektu. Wartość projektu nie przekroczy kwoty 2,7 miliona złotych. Projekt obejmuje pracę nauczycieli, zatrudnionych na podstawie ustawy - Karta Nauczyciela w 5 punktach przedszkolnych, dostawy dla potrzeb wyposażenia biura projektu, wyposażenie dla dzieci uczęszczających do przedszkoli, różnego rodzaju usługi wykonawców zewnętrznych, wykonanie prac adaptacyjno-remontowych. Zamówienie realizowane będzie w okresie od września (dnia podpisania umowy) 2011 r. do 30.06.2014 r., usługa wykonywana będzie w siedzibie zamawiającego - biurze projektu 4 godziny dziennie przez 5 dni w tygodniu. Przewidywana łączna liczba godzin w okresie realizacji projektu wynosi 2.835 godzin i 36 minut. Zgodnie z art. 36. ust. 4 ustawy wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Realizowany projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 79200000-6 Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.hrubieszow-gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2010-2011 dla Miasta Krasnystaw
Dodano: 2014-10-01 - wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za 2009 rok dla Miasta Krasnystaw
Dodano: 2014-08-14 - Rozliczanie finansowe projektu Kubusiowa Akademia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2011-07-21 - Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektu: Pozalekcyjna Akademia Kompetencji
Dodano: 2010-10-11 - Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektu: Pozalekcyjna Akademia Kompetencji
Dodano: 2010-09-15 - Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług księgowych, w zakresie pełnej obsługi księgowej Projektu Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030/09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1.
Dodano: 2010-01-05