Przetargi.pl
Wykonanie aplikacji webowej (strony klienckiej) wspomagającej zwiedzanie atrakcji turystycznych dla projektu BalitcMuseums: Love IT!

Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4441151 , fax. 91 4441065
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
    al. Jana Pawła II 31
    70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4441151, fax. 91 4441065
    REGON: 00120877700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.univ.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie aplikacji webowej (strony klienckiej) wspomagającej zwiedzanie atrakcji turystycznych dla projektu BalitcMuseums: Love IT!
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie aplikacji webowej (strony klienckiej) wspomagającej zwiedzanie atrakcji turystycznych dla projektu BalticMuseums: Love IT! 1. Podstawowym celem aplikacji webowej wspomagającej zwiedzanie atrakcji turystycznych dla projektu BalticMuseums: Love IT! (dalej nazywanej aplikacją e-guide) jest wsparcie użytkowników (osób zwiedzających) w trakcie zwiedzania muzeów i innych atrakcji turystycznych poprzez dostarczenie informacji tekstowych i multimedialnych o dostępnych trasach i prezentowanych na nich eksponatach lub wystawach. Aby zwiększyć zaangażowanie i satysfakcję zwiedzających aplikacja obsługiwać ma zgamifikowane (ang. gamified) elementy tras zwiedzania, takie jak np. pytania quizowe, mini-gry lub zadania do wykonania na trasie, których ukończenie będzie nagradzane stosownymi nagrodami (punktami, odznakami, przedmiotami wirtualnymi). 2. Aplikacja e-guide ma działać po stronie klienckiej (w przeglądarce internetowej) w oparciu o istniejące, opracowane przez Zamawiającego oprogramowanie po stronie serwerowej napisane w Python/Django i dostępne poprzez API oparte na protokole REST (zwane dalej w skrócie API), wspierające funkcje kontrolowanego dostępu do danych tras zwiedzania oraz przetwarzania zdarzeń dotyczących gamifikacji. 3. Aplikacja e-guide powinna zostać wykonana w oparciu o standardy HTML 5 i CSS 3 w formie responsywnej zapewniającej poprawne wyświetlane na urządzeniach o różnej rozdzielczości i przekątnej ekranu. 4. Aplikacja e-guide powinna być konfigurowalna, tj. umożliwiać jej wdrożenie w różnych muzeach i innych atrakcjach turystycznych z uwzględnieniem ich specyficznych potrzeb poprzez możliwość modyfikacji elementów identyfikacji oraz warstwy wizualnej, zdefiniowanej w osobnych plikach stylu i graficznych, bez ingerencji w jej kod źródłowy. 5. Aplikacja e-guide powinna zostać wykonana w formie aplikacji internetowej dynamicznie doczytującej zawartość (elementy trasy zwiedzania) poprzez żądania asynchroniczne (np. w technologii AJAX). W celu zwiększenia szybkości działania, aplikacja powinna wykorzystywać mechanizm przechowywania danych po stronie przeglądarki (tzw. HTML Web Storage) do składowania danych pobranych poprzez API (m.in. tekstów, gier i plików multimedialnych) prezentowanych na poszczególnych ekranach. 6. Aplikacja e-guide pobierać ma dane i metadane dostępnych tras i ich elementów oraz dane określające osiągnięcia użytkowników, a także wysyłać istotne dla realizacji procesu gamifikacji dane o aktywności użytkownika w aplikacji e-guide i odbierać rezultaty ich przetwarzania poprzez udostępnione API. 7. Wykonawca będzie miał dostęp do dokumentacji API w języku angielskim i kodu źródłowego oprogramowania po stronie serwerowej, i będzie mógł, za zgodą Zamawiającego, wprowadzać w nim zmiany, jeśli będą niezbędne dla zapewnienia wymaganej funkcjonalności i/lub bezpieczeństwa aplikacji klienckiej. 8. Zamawiający udostępni Wykonawcy dane przykładowych tras zwiedzania oraz prosty system CMS do zarządzania nimi na serwerze (realizujący operacje CRUD). 9. Aplikacja e-guide powinna umożliwiać internacjonalizację i bezproblemowe działanie (w tym prawidłowe wyświetlanie wszystkich znaków alfabetu) w różnych językach, w tym w szczególności w językach: polskim, angielskim, litewskim, niemieckim, szwedzkim, duńskim i rosyjskim. 10. Aplikacja e-guide musi być zgodna z następującymi wytycznymi WCAG 2.0 opracowanymi przez konsorcjum W3C (http://www.w3.orq/TR/WCAG): 1.4.1 Użycie koloru, 1.4.4 Zmiana rozmiaru tekstu (AA), 1.3 Możliwość adaptacji, 2.1 Dostępność przy pomocy klawiatury, 2.4 Nawigacja. 11.Strona powitalna aplikacji e-guide powinna być zoptymalizowana pod pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej Google. 12. Aplikacja e-guide powinna być odporna na ataki SQL injection, CSRF i XSS. 13. Aplikacja e-guide powinna wyświetlać się poprawnie i być w pełni funkcjonalna w następujących przeglądarkach internetowych (zarówno wersji desktopowej jak i mobilnej): Microsoft Edge wersja 17 i wyższe; Chrome wersja 72 i wyższe; Safari wersja 12 i wyższe; Firefox wersja 65 i wyższe; Opera wersja 58 i wyższe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy których wskazane zdolności dotyczą. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 3) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach