Przetargi.pl
Administrowanie systemem Infomedica/AMMS Asseco w USK-1 w Szczecinie

Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego PUM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-252 Szczecin, ul. Unii Lubelskiej, 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego PUM w Szczecinie
    ul. Unii Lubelskiej, 1
    71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 000288892
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk1.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie systemem Infomedica/AMMS Asseco w USK-1 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Administrowanie systemem Infomedica/AMMS Asseco w USK-1 w Szczecinie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w następującej wysokości 6 600,00 PLNw terminie do dnia wyznaczonego jako termin złożenia oferty tj. 23.04.2024 r. do godz. 08:002. Wniesione wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) w pieniądzu - przelewem bankowym na konto:Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 1BGK (Bank Gospodarstwa Krajowego) Oddział W Szczecinie20 1130 1176 0022 2011 8420 0008 z dopiskiem „wadium – Administrowanie systemem Infomedica/AMMS Asseco w USK-1 ZP-261-24/2024”Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.b) gwarancje bankowe,c) gwarancje ubezpieczeniowe,d) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi wadium w formie oryginału w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce dokumentu poprzez dołączenie do oferty i wczytanie dokumentu na Portalu PZP.5. Wadium składane w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej nie może nakładać na Zamawiającego obowiązku udowodnienia, czy choćby uprawdopodobnienia wystąpienia podstaw do zatrzymania wadium. Wypłata powinna następować na podstawie samego oświadczenia Zamawiającego o zaistnieniu podstaw do zatrzymania wadium. Realizacja wadium nie może wiązać się z powstaniem obciążeń finansowych dla Zamawiającego.6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.7. W przypadku wnoszenia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie niepieniężnej, w treści gwarancji/poręczenia muszą zostać wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum.8. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treścitych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie ibezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego beneficjenta gwarancji/poręczenia – Zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż terminzwiązania ofertą.W przypadku wadium składanego w innej formie niż pieniężna zaleca się, aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela, na który Zamawiający będzie mógł przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 PLNPotwierdzeniem spełnienia tego warunku jest oświadczenie Wykonawcy, którego treść zawiera się w Załączniku nr 1 do SWZ – formularz oferty.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:1) wykaz usług (minimum 1) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;Za usługi potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę zdolności technicznej, lub zawodowej Zamawiający uzna usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i spełniające poniższe kryterium:Świadczenie usługi administrowania serwerami (maszynami wirtualnymi: Oracle Linux, JBoss) oraz systemem InfoMedica/AMMS obejmującymi co najmniej następujące moduły: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie, Ruch Chorych, Apteka i Apteczka, Przychodnia, Blok Operacyjny, Zlecenia, EDM (AMDX), Bank Krwi, Laboratorium, Zakażenia, Patomorfologia, e-Rejestracja wraz z 6-ma interfejsami integracyjnymi z systemami zewnętrznymi - na podstawie umowy zawartej na okres min. 12 miesięcy.Jeżeli na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca wykaże usługi będące w trakcie realizacji, to na dzień składania ofert, muszą być one wykonywane co najmniej przez 6 miesięcy.Uwaga! Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Dodatkowo, w przypadku posługiwania się przez wykonawcę potencjałem podmiotu trzeciego, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług Wykonawca sporządza zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował:a) 2-ma osobami, z których każda posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania i serwisowania modułów oprogramowania Infomedica część szara – Finanse i Księgowość, Kadry i Płace, Środki Trwałe i Grafiki,b) 4-ma osobami, z których każda posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania i serwisowania modułów oprogramowania Infomedica/AMMS część biała – Ruch Chorych, Bank Krwi, Laboratorium, Zlecenia,c) 1-ną osobą, która posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania i serwisowania modułów e-Rejestracja, e-Zlecenia, EDMd) 1-ną osobą, która posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania i serwisowania serwera OracleZamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wymienionych funkcji pomimo spełnienia przez jedną osobę wszystkich opisanych warunków.Wykaz osób Wykonawca sporządza zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach