Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 1/2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4809400 , fax. 91 4809575
- Data zamieszczenia: 2013-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 1/2 1/2
70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4809400, fax. 91 4809575
REGON: 00014512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie analizy i uzupełnienie istniejącej bazy danych jednostek na potrzeby projektu - Przeprowadzenie audytów energetycznych dla grup statków rybackich celem zarządzania eksploatacją w sposób przyjazny środowisku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy i uzupełnienie istniejącej bazy danych jednostek w ramach projektu -Przeprowadzenie audytów energetycznych dla grup statków rybackich celem przygotowania systemu zarządzania eksploatacją w sposób przyjazny środowisku. Zakres prac: Wykonawca będzie miał za zadanie dokonać analizy i uzupełnienie bazy danych jednostek o elementy niezbędne do prowadzenia badań energetycznych pomieszczeń i instalacji. Zamawiający dostarczy Wykonawcy dane do wprowadzenia do bazy w oparciu o obserwacje i pomiary poczynione podczas inspekcji jednostek, wyjazdy do portów i przystani rybackich. Zebranie danych nastąpi podczas przeprowadzenia inspekcji na 80 jednostkach rybackich. Wykonawca dokona również opracowania wyników i uzupełni nowe rekordy bazy danych w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie z zakresu eksploatacji siłowni okrętowych. Zamawiający będzie udostępniał i omawiał z Wykonawcą zebrane dane 2 razy w tygodniu w godzinach pracy Akademii Morskiej w Szczecinie. Wykonawca ma za zadanie dokonać analizy i uzupełnić bazę do dnia 30.11.2013 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w obsłudze baz danych pod systemem Postgre (dotyczy doświadczenia osoby)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bzp.am.szczecin.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) dla wybranych obszarów województwa zachodniopomorskiego wraz z aktualizacją zbiorów danych BDOT10k
Dodano: 2016-07-19 - Opracowanie arkuszy map topograficznych w skali 1:10 000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) dla wybranych obszarów województwa zachodniopomorskiego
Dodano: 2015-09-17 - OPRACOWANIE 52 ARKUSZY MAPY TOPOGRAFICZNEJ W SKALI 1:10000 NA PODSTAWIE BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH (BDOT10K) DLA WYBRANYCH OBSZARÓW WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
Dodano: 2014-08-27 - Usługa Budowy Polskiej Bazy Danych Statków Śródlądowych
Dodano: 2014-07-30 - OPRACOWANIE 12 ARKUSZY MAPY TOPOGRAFICZNEJ W SKALI 1:10000 NA PODSTAWIE BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH (BDOT10K) DLA WYBRANYCH OBSZARÓW WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
Dodano: 2014-06-23 - OPRACOWANIE 90 ARKUSZY MAPY TOPOGRAFICZNEJ W SKALI 1:10000 NA PODSTAWIE BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH (BDOT10K) DLA WYBRANYCH OBSZARÓW WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
Dodano: 2014-05-21 - Usługa dostępu do baz danych w ramach realizacji projektu nr POIG.02.03.02-00-022/08
Dodano: 2009-06-30