Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
- Data zamieszczenia: 2013-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
Al. Piłsudskiego 12 12
35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
REGON: 00001775600180 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie adaptacji pomieszczeń dla urzędomatów - Podjazd dla osób niepełnosprawnych - budynek O/ZUS w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie adaptacji pomieszczeń dla urzędomatów - Podjazd (pochylnia) dla osób niepełnosprawnych - Budynek O/ZUS w Rzeszowie poprzez: a) Rozebranie istniejącej nawierzchni z betonowej kostki biurowej, b) Dobudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych, c) Odtworzenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej w sąsiedztwie wykonanej pochylni, d) Wykonanie płytek Gres na schodach przy wejściu do budynku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie adaptacji pomieszczeń dla urzędomatów - Podjazd dla osób niepełnosprawnych - budynek O/ZUS w Rzeszowie
Dodano: 2013-04-17 - Remont pomieszczeń biurowych w budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12 : ścianki G-K, drzwi wewnętrzne, rozdzielenie instalacji elektrycznej
Dodano: 2012-12-06 - Roboty budowlane budynek Oddziału ZUS w Rzeszowie Al. J. Piłsudskiego 12: 1)Remont placu. 2)Remont cokołu z płytek elewacyjnych. 3.Naprawa murków oporowych przy schodach i rur spustowych.
Dodano: 2012-10-29 - Remont rynien, rur spustowych, kominów, malowanie konstrukcji stalowej - budynek Inspektoratu ZUS w Przeworsku ul. Dworcowa 1.
Dodano: 2012-10-12 - REMONT SZATNI
Dodano: 2009-10-07