Przetargi.pl
REMONT SZATNI

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 8520943 , fax. 0-17 8520943
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego
    ul. Sucharskiego 4 4
    35-225 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 8520943, fax. 0-17 8520943
    REGON: 69026801800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SZATNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont szatni . 1. Demontaż siatki oddzielającej poszczególne boksy 266m2 2. Jednokrotne malowanie elementów metalowych będącymi konstrukcjami ścian boksów, krat oraz ścian z blachy farbą olejną 484m2. 3. Montaż siatki ocynkowanej powlekanej o gr. 3mm. na konstrukcjach boksów 266m2 4. Wyrównanie posadzki warstwą wyrównawczą 220m2. 5. Położenie posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych o wysokiej klasie ścieralności w raz z cokołem na kleju metodą zwykła 220m2. 6. Zeskrobanie starej powłoki malarskiej 510 m2. 7. Zagruntowanie gruntem głęboko penetrującym 470m2. 8. Szpachlowanie ścian i sufitu 460m2. 9. Jednokrotne malowanie ścian, grzejników oraz zabudowy CO farbą olejną na wys. 1,70 m - 180m2. 10. Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną sufitu, docieplenia rur oraz ścian powyżej 1,70m - 330m2. 11 . Wykonanie parapetu z lastryka szt 2 o wym. 2.48m x 0,23m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wg kryterium spełnia - nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to co najmniej jedną robotę z zakresu układania płytek o powierzchni powyżej 200m2 w raz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.- załącznik nr.7 do SIWZ. 5 Dokument stwierdzający, że kierownik robót, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Izby Rzemieślniczej. Załącznik nr.8 do SIWZ 6 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7 Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust.1 oraz art.24 ust1i2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr.2 do SIWZ. 8 Oświadczenie o zaakceptowaniu treści umowy - załącznik nr.4 do SIWZ. 9 Oświadczenie, że zastosowane materiały budowlane będą odpowiadać, co do jakości, wymogą wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawa Budowlanego (jednolity tekst Dz. U. z 2006r. Nr 156,poz.1118 z póżń. zm.)- załącznik nr.5 do SIWZ Wymagane dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsku.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach