Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach ogłasza przetarg
- Adres: 32-082 Karniowice, Osiedlowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 851 107 , fax. 122 851107
- Data zamieszczenia: 2020-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach
Osiedlowa 9
32-082 Karniowice, woj. małopolskie
tel. 122 851 107, fax. 122 851107
REGON: 35690063000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie adaptacji holu na parterze i pierwszym piętrze w budynku biurowym Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie adaptacji holu na parterze i pierwszym piętrze w budynku biurowym Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach, ul. Osiedlowa 9. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności : a) Demontaż zbędnych elementów aktualnej zabudowy (drzwi, boazerie, gabloty) b) Wyrównanie podłogi - wylewka cienka c) Oczyszczenie ścian - płyty Gips-Karton do wyrównania oraz na przedścianki d) Ukrycie rur w zabudowach e) Doprowadzenie prądu do zabudów z oświetleniem led, na bazie istniejącej instalacji f) Wyklejenie cegły g) Ułożenie podłogi i listew przypodłogowych h) Malowanie ścian i sufitu i) Wykonanie bocznych ścianek słupów j) Wykonanie gablot i półek k) Wykonanie napisu i logo MODR l) Wymiana drzwi (8 sztuk, w tym 4 drzwi typ EI60). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2. Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (jeżeli dotyczy). 1.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosowanie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. ( jeżeli dotyczy ). 2. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie ze wzoru Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ); 2.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie ze wzoru Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp). Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez ustanowionego pełnomocnika. 2.3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy, czyli w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (zaleca się skorzystanie ze wzoru Zobowiązania, stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ) 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego – sekretariat, pokój 103). Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w niniejszym postępowaniu. Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w pkt 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez ustanowionego pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
Dodano: 2024-07-17 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Miechowicach Wielkich wraz z zakupem sprzętu do obsługi sieci wod-kan dla Gminy Wietrzychowice
Dodano: 2024-07-16 - „Zaprojektowanie i wykonanie węzłów wymiennikowych na bibliotece i Ustroniu z likwidacją kotłowni gazowych - wymiana węzłów wymiennikowych wraz z uporządkowaniem infrastruktury instalacyjno-budow....”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja obiektów KS Bronowianka przy ul. Zarzecze 124A w Krakowie w zakresie trybuny wraz z elementami towarzyszącymi oraz wzmocnieniem posadowienia bocznej klatki schodowej.
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku remizy OSP w Chabówce
Dodano: 2024-07-15 - Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych
Dodano: 2024-07-15 - Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych - Szkoła Podstawowa w Ostrowie
Dodano: 2024-07-15 - Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
Dodano: 2024-07-12 - Remont dachu, pionów wentylacyjnych i stropu nad drugim piętrem w istniejącym budynku szkolnym w XIV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lipnica Murowana
Dodano: 2024-07-10