Przetargi.pl
Wyjazdowe szkolenie z elementami aktywizacji zdrowotnej połączone z treningiem kompetencji zawodowych dla beneficjentów projektu systemowego Równi lecz różni.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, Al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 342 15 97 , fax. 041 344 37 49
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 342 15 97, fax. 041 344 37 49
    REGON: 29108148700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyjazdowe szkolenie z elementami aktywizacji zdrowotnej połączone z treningiem kompetencji zawodowych dla beneficjentów projektu systemowego Równi lecz różni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zamówienia : Zorganizowanie czternastodniowego wyjazdowego szkolenia z elementami aktywizacji zdrowotnej połączonego z treningiem kompetencji zawodowych dla beneficjentów uczestniczących w projekcie systemowym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach pn. Równi lecz różni, - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie czternastodniowego ( w tym 13 noclegów) wyjazdowego szkolenia pn.: ABC przedsiębiorczości połączonego z elementami aktywizacji zdrowotnej oraz z treningiem kompetencji zawodowych dla 20 osób niepełnosprawnych - dysfunkcje zróżnicowane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Instrument aktywizacji edukacyjnej. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie ABC przedsiębiorczości w wymiarze min. 35 godzin lekcyjnych . Zakres szkolenia powinien obejmować między innymi: aspekty prawne i ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej, możliwości pozyskiwania funduszy na założenie działalności gospodarczej. Wykonawca zapewni: - miejsce szkolenia na terenie ośrodka , w którym będą zakwaterowani uczestnicy, - salę z odpowiednim zapleczem technicznym (tj. rzutnik, laptop oraz ekran ścienny) do przeprowadzenia szkolenia, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc, stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym. Sala powinna być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, - pracę z uczestnikami według ich potrzeb, - catering podczas zajęć (kawa, herbata, napoje, ciastka), - bezpłatne materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia, które zostaną ujęte w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie uczestników w/w szkolenia. 2. Instrument aktywizacji zdrowotnej. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi na terenie ośrodka , w którym będą zakwaterowani uczestnicy: 1) 2 badania lekarskie: pierwsze celem wskazania zabiegów rehabilitacyjnych na początku pobytu oraz drugie celem kontroli efektywności zabiegów rehabilitacyjnych, 2) Minimum trzy zabiegi rehabilitacyjne dziennie przez 9 dni pobytu dla uczestników, zgodne z indywidualnymi zaleceniami lekarskimi. 3. Instrument aktywizacji zawodowej: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji zawodowych pn.: Ja na rynku pracy w wymiarze 8 godzin lekcyjnych obejmującego następujące moduły tematyczne: 1) Analiza kompetencji i umiejętności zawodowych: - przegląd własnych kwalifikacji i umiejętności, - SWOT pracownika. 2) Analiza rynku pracy: - pożądane kwalifikacje i umiejętności na rynku pracy 3) Projektowanie własnej ścieżki kariery. 4. Instrument aktywizacji społecznej. 1) Zorganizowanie 2 wieczorków integracyjnych: - pierwszy - wieczorek taneczny wraz z poczęstunkiem, - drugi obejmujący zapoznanie się uczestników wyjazdu z lokalną tradycją i kulturą - zorganizowanie ogniska, przyśpiewki, kuchnia regionalna itp., 3) Zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej - zwiedzanie okolicznych atrakcji turystycznych. Podczas wycieczki Wykonawca zapewni przewodnika oraz opłaci bilety wstępu. 4) Zorganizowanie 2 wyjazdów na basen lub źródła termalne, każdy wyjazd - min. 2 godziny. 4. Dodatkowe wymagania: 1) Usługa będzie odbywała się w górach na południu Polski. 2) Wykonawca zapewni: Zorganizowanie transportu zbiorowego dla uczestników wyjazdu z miejscowości Kielce z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca realizacji usługi w dniu rozpoczęcia oraz z powrotem w dniu zakończenia pobytu. Wymagania: - autokar musi być wyposażony w sprawną klimatyzację, z aktualnym przeglądem technicznym, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli autokaru/ów przez odpowiednie służby przed rozpoczęciem podróży, - Wykonawca zleci kontrolę autokaru/ów przed wyjazdem w drogę powrotną odpowiednim służbom kontroli, - w przypadku awarii autokaru lub w razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokaru/ów, Wykonawca w ciągu 1 godziny podstawi sprawny pojazd zastępczy, - do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. - autokar winien być podstawiony minimum 45 minut przed wyjazdem, Transport na potrzeby organizowanych przez Wykonawcę wycieczek oraz innych planowanych działań/zajęć/spotkań. Zakwaterowanie dla uczestników w trakcie realizacji w/w usługi w pokojach dwuosobowych lub trzyosobowych o podwyższonym standardzie z pełnym węzłem sanitarnym (tj. WC, łazienka z prysznicem lub wanną, umywalką), wyposażonych w TV i czajnik bezprzewodowy. Wykonawca w ośrodku zapewni salę konferencyjną gdzie będą odbywały się zajęcia z odpowiednim zapleczem technicznym (tj. rzutnik, laptop oraz ekran ścienny). Ośrodek powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Całodzienne wyżywienie składające się z trzech posiłków (śniadanie, obiad, kolacja), catering podczas zajęć (kawa, herbata, napoje, ciastka), suchy prowiant podczas wycieczek oraz w drodze powrotnej, w dniu całodziennej wycieczki wieczorny posiłek w formie obiadokolacji. Wykonawca uwzględni rodzaj diety wynikającej z uwarunkowań jednostki chorobowej uczestnika wyjazdu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o rodzaju diety co najmniej trzy dni wcześniej przed przyjazdem grupy do ośrodka. Kierownika grupy, który będzie prowadził stały nadzór nad grupą oraz będzie organizował czas wolny uczestnikom wyjazdu. Kierownik grupy zapewnia opiekę organizacyjną od momentu wyjazdu grupy z Kielc do momentu powrotu grupy do Kielc. Bezpłatny dostęp do obiektów rekreacyjno-sportowych. Bezpłatną całodobową opiekę medyczną stosownie do potrzeb uczestników wyjazdu oraz w razie potrzeby opłaci transport chorego uczestnika wyjazdu do szpitala lub placówki medycznej. 3) Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę 10 000 zł na jedną osobę w czasie 14 dniowego pobytu oraz podczas przejazdu w obie strony. 4) Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu. 5) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.). Dane osobowe uczestników wyjazdu wskazanych przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Wykonawcę w oparciu o umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. 6) Wykonawcę zobowiązuje się do: Prowadzenia dokumentacji przebiegu wyjazdowego szkolenia, na którą w szczególności składać się będzie: - dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć aktywizacyjnych, - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie poszczególnych zajęć aktywizacyjnych, - rejestr materiałów dydaktycznych wydanych uczestnikom szkolenia, - codzienna kronika z wyjazdu w postaci zapisu fotograficznego lub audio - wizualnego, zawierająca zapis wszystkich zaplanowanych zajęć. Informowania uczestników usługi o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej, Oznakowania miejsca odbywania się usługi oraz wszystkich materiałów związanych z przeprowadzeniem usługi w szczególności dokumentów dotyczących przebiegu realizacji zadania zgodne z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez umieszczenie odpowiednich logotypów wraz z informacją o współfinansowaniu. 7) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia dokona rezerwacji pokoju i zapewni wyżywienie nieodpłatnie na 3 doby dla 3 pracowników kontrolujących przebieg realizacji zamówienia. Termin wyjazdu: od 15 sierpnia do 8 września 2013r. Wyjazd obejmuje 14 dni w tym 13 noclegów. Zamawiający informuje, że do organizowanej usługi będzie stosował prawo opcji. Podane ilości osób są wielkościami, które Zamawiający maksymalnie skieruje na wyjazd. Zamawiający zakłada, że z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ilość osób może ulec zmianie o 2 osoby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.kielce.pl w zakładce bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach