Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2014-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydzielenie pomieszczeń w Laboratorium 7 I w budynku I przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie wraz z wykonaniem robót elektrycznych i sanitarnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Wydzielenie pomieszczeń w Laboratorium 7 I w budynku I przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie wraz z wykonaniem robót elektrycznych i sanitarnych w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarach robót - Załącznik nr 2, dokumentacji projektowej - Załącznik - nr 3, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 4. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6; 45.33.12.10-1; 45.31.10.00-0 2. Zakres prac obejmuje: -wykonanie ścianek dwuwarstwowych na rusztach pojedynczych z profili 100x0,6mm z pokryciem obustronnym płytami gipsowo-kartonowymi wodo i ogniochronnymi (co drugi kształtownik główny U-100x0,60 zamienić na profil ościeżnicowy UA 100) z wypełnieniem wełną mineralną gr 80mm, -wykonanie stropu z krawędziaków o wymiarach przekroju 7x14cm z tarcicy nasyconej mocowanych do murłat i opartych na ścianach za pomocą systemowych złączy ciesielskich z wykonaniem okładziny stropu od spodu płytami gipsowo-kartonowymi wodo i ogniochronnymi na ruszcie metalowym podwójnym podwieszanym z kształtowników CD i UD z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej grubości 0,3mm i izolacji z wełny mineralnej grubości 80mm i przekrycie stropu płytami g-k od góry -montaż stolarki okiennej i drzwiowej (miejsce montażu stolarki okiennej zostanie wskazane w trakcie realizacji robót) -wykonanie cokolików z płytek gres i malowanie całości wykonanych pomieszczeń dwukrotnie farbą emulsyjną z gruntowaniem -wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i instalacji wod-kan. wraz z zakupem urządzeń zgodnie z załączonym projektem budowlanym. -wykonanie instalacji elektrycznych według wskazań zamawiającego w ilościach określonych w przedmiarze robót 3.Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów : certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej branży sanitarnej oraz przedmiarach robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp. Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej branży sanitarnej oraz przedmiarach robót stanowiących przedmiot zamówienia. 4.Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót). 5.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny . 6. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda: a) w przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. b) wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny umownej brutto c) przedstawienia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 50 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. d) przedłożenia kosztorysu ofertowego szczegółowego sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej jako sumy iloczynu liczby jednostek przedmiarowych robót, jednostkowych nakładów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych kosztów pośrednich, kosztów zakupu materiałów i zysku. Podatek od towarów i usług należy doliczyć na końcu kosztorysu ofertowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont klatki schodowej od poziomu I piętra do poziomu II piętra, wymiana oświetlenia lamp i wyłączników na korytarzu piwnicy. Wymiana drzwi wejściowych głównego wejścia do budynku szkoły w Szkole Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich przy ul. Ppor. E. Łopuskiego 15 w 78 - 100 Kołobrzeg
Dodano: 2016-07-06 - Remont sanitariatów w budynku A przy ul. Racławickiej w Koszalinie
Dodano: 2016-06-08 - Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Przedszkola w Świerznie - hala sportowa
Dodano: 2016-06-06 - Remont sanitariatów w budynku E przy ul. Racławickiej w Koszalinie
Dodano: 2016-05-25 - Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Przedszkola w Świerznie - hala sportowa
Dodano: 2016-02-11 - Wykonanie docieplenia budynków szkolnych: GP nr 2, ZSP nr 4, SP nr 6 w ramach zadania pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Świnoujściu. Projekt pod nazwą -Termomodernizacja obiektów: GP nr 2, ZSP nr 4, SP nr 6 w Świnoujściu- dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014.
Dodano: 2016-01-20 - Docieplenie elewacji z wymianą obróbek blacharskich budynku przy ul. 1-go Maja 49 w Kołobrzegu.
Dodano: 2015-09-30 - Docieplenie elewacji z wymianą obróbek blacharskich budynków przy ul. Sieniewicza 7, Sienkiewicza 28 w Kołobrzegu.
Dodano: 2015-09-23 - Docieplenie elewacji ściany północnej z wykonaniem obróbek blacharskich budynku przy ul. Młyńskiej 12A w Kołobrzegu.
Dodano: 2015-09-22 - Roboty remontowe budynku wartowni nr 92 oraz budynku garażo-wego nr 120 w Olesznie
Dodano: 2015-09-18