Przetargi.pl
Wydzielenie pomieszczeń w Laboratorium 7 I w budynku I przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie wraz z wykonaniem robót elektrycznych i sanitarnych

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2 2
    75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 00000170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydzielenie pomieszczeń w Laboratorium 7 I w budynku I przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie wraz z wykonaniem robót elektrycznych i sanitarnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Wydzielenie pomieszczeń w Laboratorium 7 I w budynku I przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie wraz z wykonaniem robót elektrycznych i sanitarnych w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarach robót - Załącznik nr 2, dokumentacji projektowej - Załącznik - nr 3, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 4. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6; 45.33.12.10-1; 45.31.10.00-0 2. Zakres prac obejmuje: -wykonanie ścianek dwuwarstwowych na rusztach pojedynczych z profili 100x0,6mm z pokryciem obustronnym płytami gipsowo-kartonowymi wodo i ogniochronnymi (co drugi kształtownik główny U-100x0,60 zamienić na profil ościeżnicowy UA 100) z wypełnieniem wełną mineralną gr 80mm, -wykonanie stropu z krawędziaków o wymiarach przekroju 7x14cm z tarcicy nasyconej mocowanych do murłat i opartych na ścianach za pomocą systemowych złączy ciesielskich z wykonaniem okładziny stropu od spodu płytami gipsowo-kartonowymi wodo i ogniochronnymi na ruszcie metalowym podwójnym podwieszanym z kształtowników CD i UD z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej grubości 0,3mm i izolacji z wełny mineralnej grubości 80mm i przekrycie stropu płytami g-k od góry -montaż stolarki okiennej i drzwiowej (miejsce montażu stolarki okiennej zostanie wskazane w trakcie realizacji robót) -wykonanie cokolików z płytek gres i malowanie całości wykonanych pomieszczeń dwukrotnie farbą emulsyjną z gruntowaniem -wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i instalacji wod-kan. wraz z zakupem urządzeń zgodnie z załączonym projektem budowlanym. -wykonanie instalacji elektrycznych według wskazań zamawiającego w ilościach określonych w przedmiarze robót 3.Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów : certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej branży sanitarnej oraz przedmiarach robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp. Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej branży sanitarnej oraz przedmiarach robót stanowiących przedmiot zamówienia. 4.Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót). 5.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny . 6. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda: a) w przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. b) wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny umownej brutto c) przedstawienia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 50 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. d) przedłożenia kosztorysu ofertowego szczegółowego sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej jako sumy iloczynu liczby jednostek przedmiarowych robót, jednostkowych nakładów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych kosztów pośrednich, kosztów zakupu materiałów i zysku. Podatek od towarów i usług należy doliczyć na końcu kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach