Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 00-184 Warszawa, ul. Stanisława Dubois
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5970927, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
ul. Stanisława Dubois 5A
00-184 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5970927, , fax. -
REGON: 001377706 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csioz.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydrukowanie oraz dystrybucja ulotek informacyjnych oraz plakatów w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej e-zdrowia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „wydrukowanie oraz dystrybucja ulotek informacyjnych oraz plakatów w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej e-zdrowia”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 500,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr konta Zamawiającego 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu WZP.270.180.2019”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI.1- 4 SIWZ; 3) oświadczenie o udostępnianiu zasobów na zasadach określonych w art. 22 a ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących szczepień przeciw COVID-19 przeznaczonych dla świadczeniobiorców Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w ilości nieprzekraczającej 6 600 000 szt. w ramach kampanii społecznej nt. zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19, w tym szczepionki przeciw COVID-19.
Dodano: 2021-05-21 - Wydrukowanie i dystrybucja ulotek informacyjnych oraz plakatów dla Centrum e-Zdrowia
Dodano: 2020-06-25 - Druk akcydensów (broszur, folderów, ulotek) dla Wydawnictwa Sejmowego wraz z ich dostawą.
Dodano: 2020-05-19 - Druk akcydensów (broszur, folderów, ulotek) dla Wydawnictwa Sejmowego wraz z ich dostawą.
Dodano: 2020-04-20 - Wykonywanie druku plakatów, roll-upów, ulotek, zaproszeń, itp. na potrzeby IPN
Dodano: 2020-03-31 - usługi druku ulotek, broszur, plakatów i innych niezbędnych materiałów informacyjno-promocyjnych na rok 2020
Dodano: 2020-01-08 - Wydrukowanie oraz dystrybucja ulotek informacyjnych oraz plakatów dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia.
Dodano: 2019-03-15 - Druk akcydensów (folderów, ulotek, pocztówek, zakładek, plakatów) dla Wydawnictwa Sejmowego wraz z ich dostawą.
Dodano: 2019-01-08 - Druk i dostawę akcydensów (folderów, ulotek, pocztówek, zakładek) dla Wydawnictwa Sejmowego
Dodano: 2018-03-13 - Wykonanie i dostawa broszur informacyjnych i plakatów zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów POIiŚ na lata 2014-2020
Dodano: 2017-05-04