Centrum e-Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 00-184 Warszawa, ul. Stanisława Dubois
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5970927, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum e-Zdrowia
ul. Stanisława Dubois 5A
00-184 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5970927, , fax. -
REGON: 001377706 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csioz.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydrukowanie i dystrybucja ulotek informacyjnych oraz plakatów dla Centrum e-Zdrowia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wydrukowanie i dystrybucja ulotek informacyjnych oraz plakatów dla Centrum e-Zdrowia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP, przy czym gwarantowana część zamówienia wynosi 75% liczby poszczególnego asortymentu ulotek informacyjnych i plakatów wskazanych w tabeli w pkt 9 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, natomiast zamówienie opcjonalne wyniesie maksymalnie do 25% liczby poszczególnego asortymentu ulotek i plakatów wskazanych w tabeli pkt 9 Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 500,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy pięćset 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt. 1 a) niniejszej SIWZ; 4) oświadczenie o udostępnianiu zasobów na zasadach określonych w art. 22 a ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymienione w rozdziale VI pkt. 1 b) niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy). 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty, składanej w formie elektronicznej, dołączyć stosowne pełnomocnictwo w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do oferty składanej w postaci papierowej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody w celu wykazania, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących szczepień przeciw COVID-19 przeznaczonych dla świadczeniobiorców Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w ilości nieprzekraczającej 6 600 000 szt. w ramach kampanii społecznej nt. zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19, w tym szczepionki przeciw COVID-19.
Dodano: 2021-05-21 - Druk akcydensów (broszur, folderów, ulotek) dla Wydawnictwa Sejmowego wraz z ich dostawą.
Dodano: 2020-05-19 - Druk akcydensów (broszur, folderów, ulotek) dla Wydawnictwa Sejmowego wraz z ich dostawą.
Dodano: 2020-04-20 - Wykonywanie druku plakatów, roll-upów, ulotek, zaproszeń, itp. na potrzeby IPN
Dodano: 2020-03-31 - usługi druku ulotek, broszur, plakatów i innych niezbędnych materiałów informacyjno-promocyjnych na rok 2020
Dodano: 2020-01-08 - Wydrukowanie oraz dystrybucja ulotek informacyjnych oraz plakatów w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej e-zdrowia
Dodano: 2019-09-06 - Wydrukowanie oraz dystrybucja ulotek informacyjnych oraz plakatów dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia.
Dodano: 2019-03-15 - Druk akcydensów (folderów, ulotek, pocztówek, zakładek, plakatów) dla Wydawnictwa Sejmowego wraz z ich dostawą.
Dodano: 2019-01-08 - Druk i dostawę akcydensów (folderów, ulotek, pocztówek, zakładek) dla Wydawnictwa Sejmowego
Dodano: 2018-03-13 - Wykonanie i dostawa broszur informacyjnych i plakatów zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów POIiŚ na lata 2014-2020
Dodano: 2017-05-04