Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8268211 w. 224 , fax. 22 8267006, 8272552
- Data zamieszczenia: 2020-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Żelazna 61
00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8268211 w. 224, fax. 22 8267006, 8272552
REGON: 12605780000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa m.st. Warszawy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi druku ulotek, broszur, plakatów i innych niezbędnych materiałów informacyjno-promocyjnych na rok 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest usługa druku ulotek, broszur, plakatów i innych niezbędnych materiałów informacyjno-promocyjnych na rok 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w Citibank nr 80 1030 1508 0000 0005 5005 5074. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XI. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; - innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został zapakowany w odrębną kopertę i wraz z ofertą złożony w opakowaniu oznaczonym wg wytycznych zawartych w rozdziale XIII pkt 8 niniejszej SIWZ. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych rozdziale XI pkt 9. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Zamawiający przyjmuje okoliczności i zasady zwrotu wadium, określone w art. 46 ust. 1-2 oraz ust. 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rozdziale XVII ust. 4 niniejszej SIWZ, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wymaganych dokumentów, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, - zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 10. Zamawiający przyjmuje okoliczności i zasady zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określone w art. 148 ust. 4-5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykazu usług wykonanych, w zakresie określonym w rozdziale VIII ust. 1 pkt 2, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnego w treści z załącznikiem nr 5 do SWIZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SWIZ); - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; - oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących szczepień przeciw COVID-19 przeznaczonych dla świadczeniobiorców Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w ilości nieprzekraczającej 6 600 000 szt. w ramach kampanii społecznej nt. zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19, w tym szczepionki przeciw COVID-19.
Dodano: 2021-05-21 - Wydrukowanie i dystrybucja ulotek informacyjnych oraz plakatów dla Centrum e-Zdrowia
Dodano: 2020-06-25 - Druk akcydensów (broszur, folderów, ulotek) dla Wydawnictwa Sejmowego wraz z ich dostawą.
Dodano: 2020-05-19 - Druk akcydensów (broszur, folderów, ulotek) dla Wydawnictwa Sejmowego wraz z ich dostawą.
Dodano: 2020-04-20 - Wykonywanie druku plakatów, roll-upów, ulotek, zaproszeń, itp. na potrzeby IPN
Dodano: 2020-03-31 - Wydrukowanie oraz dystrybucja ulotek informacyjnych oraz plakatów w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej e-zdrowia
Dodano: 2019-09-06 - Wydrukowanie oraz dystrybucja ulotek informacyjnych oraz plakatów dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia.
Dodano: 2019-03-15 - Druk akcydensów (folderów, ulotek, pocztówek, zakładek, plakatów) dla Wydawnictwa Sejmowego wraz z ich dostawą.
Dodano: 2019-01-08 - Druk i dostawę akcydensów (folderów, ulotek, pocztówek, zakładek) dla Wydawnictwa Sejmowego
Dodano: 2018-03-13 - Wykonanie i dostawa broszur informacyjnych i plakatów zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów POIiŚ na lata 2014-2020
Dodano: 2017-05-04