Przetargi.pl
WYCINKA DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI ORAZ KARCZOWANIEM KRZEWÓW ROSNĄCYCH W PASIE DROGOWYM DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 908 W MIEJSCOWOŚCIACH: TARNOWSKIE GÓRY, MIASTECZKO ŚL. KALETY.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-609 Katowice, ul. Lechicka 24
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7819211 , fax. 032 781 92 00
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
    ul. Lechicka 24 24
    40-609 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 7819211, fax. 032 781 92 00
    REGON: 27630300500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYCINKA DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI ORAZ KARCZOWANIEM KRZEWÓW ROSNĄCYCH W PASIE DROGOWYM DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 908 W MIEJSCOWOŚCIACH: TARNOWSKIE GÓRY, MIASTECZKO ŚL. KALETY.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYCINKA DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI ORAZ KARCZOWANIEM KRZEWÓW ROSNĄCYCH W PASIE DROGOWYM DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 908 W MIEJSCOWOŚCIACH: TARNOWSKIE GÓRY, MIASTECZKO ŚL. KALETY. prace polegać będą na: - mechanicznym wycięciu 216 sztuk drzew, - frezowaniu 216 sztuk pni, - karczowaniu 0,0069 ha krzewów, - wywozie karpiny, gałęzi i dłużyc wraz z uporządkowaniem pasa drogowego. Wykonawca wykona oraz uzyska zatwierdzenie uproszczonego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Po wykonaniu wycinki Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia, przez osoby uprawnione, wyceny pozyskanego surowca drzewnego pod względem asortymentowym, jakościowym i finansowym oraz przedłożenia Zamawiającemu wyżej wymienionej wyceny celem wystawienia faktury za pozyskany surowiec. Po zapłacie kwoty wynikającej z wyceny na konto Zarządu Województwa Śląskiego - BANK PEKAO S.A. nr 31 1240 1330 1111 0000 2304 0508 drewno pozyskane z wycinki będzie stanowiło własność Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wadium do wzięcia udziału w postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 80 000.00 zł. 2. Wykonawca musi dysponować minimum 2 osobami do obsługi pilarek z udokumentowanym przeszkoleniem w tym zakresie. 3. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się wykonanie wycinki drzew o łącznej wartości minimum 60 000.00 zł brutto. 4. Wykonawca musi dysponować niezbędnymi narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: - Pilarka spalinowa - minimum 2 szt.; - Samochód ciężarowy typu dłużyca o ładowności minimum 6 ton - minimum 1 szt.; - Podnośnik - minimum 1 szt. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zerojedynkową wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu jw., skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4. Uprawnienia, dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji osób wymienionych w wykazie. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował wykonawca, jeżeli w wykazie, o którym mowa w p. 1.6 pp. 3 SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 7. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w p. 1.6 pp. 8 SIWZ wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Nie złożenie jakiegokolwiek ww. dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach