Przetargi.pl
Dostawy leków dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-64/09

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4784561
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
    al. Jana Pawła II 7 7
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4784561
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy leków dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-64/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 19 części (pakietów). PAKIET 1: Leki I; PAKIET 2: Leki II; PAKIET 3: Produkt leczniczy; PAKIET 4: Leki III; PAKIET 5: Leki IV; PAKIET 6: Leki V; PAKIET 7: Środki narkotyczne; PAKIET 8: Leki VI; PAKIET 9: Leki VII; PAKIET 10: Leki VIII; PAKIET 11: Leki IX; PAKIET 12: Leki X; PAKIET 13: Leki XI; PAKIET 14: Leki XII; PAKIET 15: Leki XIII; PAKIET 16: Zestaw do kolonografii z Barytem; PAKIET 17: Leki XIV; PAKIET 18: Spirytus vini; PAKIET 19: Leki XV. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przedstawić w ofercie: oświadczenie o posiadaniu Świadectwa Rejestracji MZ na każdą oferowaną pozycję asortymentową lub inny stosowny dokument potwierdzający, iż dany asortyment został dopuszczony do obrotu i używania w placówkach służby zdrowia na terytorium Polski na podstawie Ustawy Prawo Farmaceutyczne oraz zobowiązanie się do ich udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego w trakcie postępowania przetargowego przed rozstrzygnięciem - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Medycznego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Wykonawca dostarcza towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Realizowanie dostaw następować będzie częściami w nieprzekraczalnym czasie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego telefonicznie lub faksem. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 72 godzin od dnia jej otrzymania telefonicznie lub faksem. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. Przewiduje się w nagłych wypadkach realizację dodatkowych dostaw w trybie na cito w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez Zamawiającego i potwierdzenia tego terminu przez Wykonawcę. Dostarczany przedmiot zamówienia winien zawierać ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkowania informacje. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: - zmiany cen urzędowych - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego cenę urzędową; - zmiany stawki podatku VAT - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT; - korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy lub gdy w trakcie realizacji umowy produkcja leku zostanie wstrzymana lub lek zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje lek równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego leku, w tej samej dawce, jednak nie droższy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tzn. leki o tym samym składzie chemicznym, dawce, drodze podania, parametrach farmakokinetycznych i wskazaniach leczniczych jak dla preparatu referencyjnego. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości / ilości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od jednostek chorobowych występujących podczas obowiązywania Umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą wykazać , że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej; 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 3) Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenia na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub jeżeli wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych; 4) Zezwolenie na prowadzenie obrotu w zakresie określonym w ustawie z dn. 29 lipca 2005 r o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. nr 179, poz. 1485) - dotyczy Pakietu 7: Środki narkotyczne. Inne dokumenty, które muszą być dołączone do oferty: 1) Formularz asortymentowo - cenowy; 2) Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 3) Oświadczenie o posiadaniu Świadectwa Rejestracji MZ na każdą oferowaną pozycję asortymentową lub inny stosowny dokument potwierdzający, iż dany asortyment został dopuszczony do obrotu i używania w placówkach służby zdrowia na terytorium Polski na podstawie Ustawy Prawo Farmaceutyczne oraz zobowiązanie się do ich udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego w trakcie postępowania przetargowego przed rozstrzygnięciem - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach