Przetargi.pl
wycinanie drzew przydrożnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego i dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku z podziałem na dwie części.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wycinanie drzew przydrożnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego i dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku z podziałem na dwie części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług wycinania drzew przydrożnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg powiatowych na całej sieci dróg powiatowych Powiatu Rybnickiego oraz usług wycinania drzew przydrożnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg wojewódzkich na odcinkach dróg utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku z podziałem na dwie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót ( pkt. 31.1 i 31.2) i specyfikacja techniczna, stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie obejmuje: 1.Wycinkę piłami mechanicznymi drzew o średnicy pni w przedziałach od 10- 15cm, 16-25cm,26-35cm, 36-45cm,46-55cm, 56-65cm, 66-75cm i powyżej 75cm, mierzonych na wysokości 1,30m. 2.frezowanie odziomków pni po wyciętych drzewach o średnicach pni jak wyżej określono, na głębokość nie mniejszą niż 20cm poniżej niwelety terenu a w przypadku poboczy 20cm poniżej rzędnej krawędzi jezdni, wraz z odwozem sfrezowanego materiału drzewnego do kompostowni lub na składowisko odpadów, łącznie z poniesieniem kosztów ich składowania a także uzupełnienie dołów po frezowaniu pni gruntem rodzimym. 3.zrębkowanie pozyskanej masy drzewnej (gałęzie), wraz z odwozem zrąbków do kompostowni lub na składowisko odpadów, łącznie z poniesieniem kosztów ich składowania. 4.uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. 5.zakup pozyskanego drewna od Zamawiającego za cenę zgodną z wyceną rzeczoznawcy podwyższoną o podatek VAT. 6.opracowania i uzyskania zatwierdzenia dla projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia prac przy wycince drzew. 7.Oznakowanie terenu robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. 8.uzyskanie zezwoleń na ewentualne wyłączenie zasilania energetycznego sieci znajdującej się w obrębie prowadzonych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1). Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2). Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3). Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4). Sytuacji ekonomicznej i finansowej. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę(konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i części 2. Opis warunków udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. 1. Doświadczenie zawodowe - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia. Za zamówienia o podobnym charakterze uważa się wycinkę drzew zlokalizowanych w pasie drogowym dróg publicznych tj. dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych wykonanych pod ruchem - łącznie z frezowaniem i zrębkowaniem masy drzewnej. Warunek określony w pkt.1. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Koniecznym jest, aby suma doświadczenia wykonawców występujących wspólnie wynosiła 100% doświadczenia wymaganego SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Warunek powyższy dotyczy części 1 i części 2. W przypadku Wykonawców składających 2 oferty - na część I i część II,w każdej ofercie należy wykazać wyżej określone doświadczenie. 2. Potencjał techniczny - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponującym odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje: - pilarkami mechanicznymi - 2 szt. - urządzeniem do zrębkowania gałęzi - 1 szt - urządzeniem do frezowania pni - 1szt. - środkiem transportu - 1 szt. Warunek określony w pkt. 2 winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i 2. W przypadku Wykonawców składających 2 oferty - na część I i część II , w każdej ofercie należy wykazać wyżej określony potencjał techniczny. 3. Potencjał kadrowy - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, że dysponuje: - kierownikiem robót - 1 osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. - pilarzami - 2 osoby posiadające uprawnienia do obsługi pił mechanicznych - pracownicy do kierowania ruchem podczas realizacji zamówienia - 2 osoby posiadające aktualne uprawnienia do kierowania ruchem. Warunek określony w pkt. 3. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i 2. W przypadku Wykonawców składających 2 oferty - na część I i część II , w każdej ofercie należy wykazać wyżej określony potencjał kadrowy. 4. Ubezpieczenie - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wartość nie mniejszą niż 100000,00PLN, ważne co najmniej na cały okres realizacji zamówienia. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i części 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o art. 22 ustawy Pzp i polegać będzie na ocenie złożonych dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków ( analiza spełnia / nie spełnia warunku postępowania) oraz na stwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP. Podstawą oceny spełniania warunków będą wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 15 SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych na postawie w art. 22 ust.1 Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-4) - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 2 2. Wypełniony druk DOŚWIADZENIE ZAWODOWE tj. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej 3 (trzy) umowy na kwotę 40000,00PLN każda w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia. Za zamówienia o podobnym charakterze uważa się - wycinkę drzew zlokalizowanych w pasie drogowym dróg publicznych tj. dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych wykonanych pod ruchem - łącznie z frezowaniem i zrębkowaniem masy drzewnej - w ilości co najmniej 70szt. Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w punkcie 2 zostały wykonane należycie. 4. Wypełniony druk POTENCJAŁ TECHNICZNY- Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 2 piłami motorowymi, jednym urządzeniem do zrębkowania gałęzi oraz jednym urządzeniem do frezowania pni - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje w.wym. sprzętem do wykonania zamówienia obowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu. 5. Wypełniony druk POTENCJAŁ KADROWY - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami podczas świadczenie usług oraz kontrolę jakości świadczonych usług, co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi pił mechanicznych oraz 2 osobami posiadające aktualne uprawnienia do kierowania ruchem podczas realizacji zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje wymienionymi wyżej osobami do wykonania zamówienia obowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów o ich udostępnieniu. UWAGA: w wykazie osoby wymienione jako obsługa pił motorowych nie mogą być równocześnie wymienione jako osobydo kierowania ruchem. 6. Oświadczenie, że wskazane przez wykonawcę osoby posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100 000 zł i ważną co najmniej przez cały okres związania ofertą, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki, z zastrzeżeniem iż zobowiązanie ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, Wykonawca w chwilą zawarcia umowy a najpóźniej przed rozpoczęciem prac przedłoży Zamawiającemu aktualny dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej ważny, co najmniej przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy PZP, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 24 ust. 1 pkt 1-9)- wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. Dz.U. Nr 226, poz. 1817). Zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 16.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 16.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju , którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione w terminie określonym w pkt. 2. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może zażądać zamawiający od wykonawcy , oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane , kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach