Przetargi.pl
Wykonanie remontów dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych, tłuczniowych i żużlowych na terenie Gminy Świerklaniec.

Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Młyńska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844853 , fax. 032 2844852
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
    ul. Młyńska 3 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844853, fax. 032 2844852
    REGON: 00054000900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swierklaniec.i-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych, tłuczniowych i żużlowych na terenie Gminy Świerklaniec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie na dwa sposoby remontów dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych, tłuczniowych i żużlowych na terenie Gminy Świerklaniec. Sposób 1. Naprawa kompleksowa drogi polegająca na: 1. wykonanie koryta na całej szerokości drogi sprzętem mechanicznym, 2. odwóz ziemi z korytowania na odległość do 3 km, 3. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, 4. wykonanie podbudowy z żużla wielkopiecowego z zagęszczeniem- warstwa dolna grubości 15 cm o frakcji 31-63mm 5. wykonanie podbudowy z żużla wielkopiecowego z zagęszczeniem- warstwa górna grubości 8 cm o frakcji 8-15mm. Sposób 2. Naprawa powierzchniowa dróg polegająca na: 1. wyrównanie istniejącej nawierzchni gruntowej sprzętem mechanicznym, 2. w miejscach zaniżonych uzupełnienie nawierzchni żużlem wielkopiecowym z zagęszczeniem. Podczas wykonywania remontów sposobem 1 i 2 mogą wystąpić drobne roboty np. podniesienie do niwelety drogi kratek ściekowych, włazów ulicznych, studni rewizyjnych i zasuw. Przedmiary robót na wykonywanie robót sposobem 1 i 2 stanowią załączniki 6 i 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ma to na celu wymierne porównanie ofert i czynników cenotwórczych zastosowanych w kosztorysach ofertowych. Kosztorys ofertowy powinien uwzględniać: 1. cena jednostkowa żużla wielkopiecowego musi obejmować koszt dowozu żużla wielkopiecowego w miejsce jego zabudowy( koszty zaopatrzenia), 2. koszt jednorazowy dojazdu sprzętu na budowę musi uwzględnić w cenie jednostkowej pracę sprzętu, 3. do wartości kosztorysowej należy doliczyć 22% podatek Vat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę co najmniej jednej referencji na roboty drogowe w zakresie wykonywania robót polegających na remoncie dróg gruntowych, tłuczniowych i żużlowych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. c. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie budowy dróg d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zmawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem oświadczeń stanowiącym załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ; b) wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ. Należy dołączyć uprawnienia zawodowe dla wymienionych osób ( kopie); c) wykaz ewentualnych podwykonawców wg załącznika nr 5; d) parafowany wzór umowy wg załącznika nr 6 do SIWZ; e) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Co najmniej jedną referencję na roboty drogowe w zakresie wykonywania robót polegających na remoncie dróg gruntowych, tłuczniowych i żużlowych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wg wzoru, jak stanowi pkt 1 niniejszego rozdziału. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a-e niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału (poza uprawnieniami). 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swierklaniec.i-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach