Gmina Szemud ogłasza przetarg
- Adres: 84-217 Szemud, ul. Kartuska 13
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6761185 , fax. 058 6761113
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szemud
ul. Kartuska 13 13
84-217 Szemud, woj. pomorskie
tel. 058 6761185, fax. 058 6761113
REGON: 00054269800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wycena nieruchomości - usługi w zakresie nieruchomości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) ustalenie opłaty adiacenckiej z tytułu podziału, b) ustalenie opłaty adiacenckiej z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej, c) ustalenie opłaty z tytułu wzrostu wartości tzw. renty planistycznej, d) wycena gruntów rolnych i leśnych, e) wycena drzew i krzewów, f) wycena lokali mieszkalnych, g) inwentaryzacja. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium - niewymagalne
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Posiadają odpowiedni sprzęt potrzebny do wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane metodą spełnia, nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji, 4. Zaakceptowany i wypełniony projekt umowy, 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 7. Dokument potwierdzający, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szemud.pl/pol/index.php?kate=9&men1=89&menu=89
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie inwentaryzacji i wycen nieruchomości na potrzeby miasta Słupska w 2016 roku
Dodano: 2016-03-01 - Zakup usług geodezyjnych na potrzeby miasta Słupska w 2016 roku
Dodano: 2016-03-01 - Usługi rzeczoznawców majątkowych
Dodano: 2016-02-16 - Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby GDDKiA Oddział w Gdańsku z podziałem na 3 części zamówienia
Dodano: 2016-02-09 - Usługa dotyczącą bieżącego sukcesywnego wykonywania wycen nieruchomości dla Gminy Słupsk w latach 2016 - 2018
Dodano: 2015-12-11 - Usługa dotyczącą bieżącego sukcesywnego wykonywania wycen nieruchomości dla Gminy Słupsk w latach 2016 - 2018
Dodano: 2015-11-26 - Wycena nieruchomości na terenie gminy Zblewo w roku 2015
Dodano: 2015-09-23 - Ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa oraz doprowadzenie do ustanowienia służebności przesyłu w związku z realizacją inwestycji drogowych z podziałem na 5 części zamówienia
Dodano: 2015-09-18 - Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska i Skarbu Państwa
Dodano: 2015-08-27 - Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych stanowiących własność Skarbu Państwa
Dodano: 2015-07-10