Przetargi.pl
Wybrane roboty budowlane w zakresie dróg na terenie Gminy Brodnica w roku 2020

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Mazurska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 941 612 , fax. 564 941 640
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    Mazurska 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 941 612, fax. 564 941 640
    REGON: 87111839400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybrane roboty budowlane w zakresie dróg na terenie Gminy Brodnica w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie zatoki autobusowej prawostronnej w ciągu DP 1813C relacji Żmijewo – Karbowo na dz. nr 157/2, 156/2, 911/2, 911/6 – obręb Karbowo, przebudowie drogi gminnej nr 080507C w miejscowości Karbowo – ul. Małgorzatka - na dz. nr 200/2 – obręb Karbowo oraz na przebudowie nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 080504C – ul. Wąwozowa w miejscowości Karbowo na dz. nr 100, 128/52 – obręb Karbowo. 2. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na trzy następujące części: 1) Cześć I – Przebudowa zatoki autobusowej prawostronnej w ciągu DP 1813C relacji Żmijewo – Karbowo na dz. nr 157/2, 156/2, 911/2, 911/6 – obręb Karbowo. 2) Cześć II – przebudowa drogi gminnej nr 080507C w miejscowości Karbowo – ul. Małgorzatka - na dz. nr 200/2 – obręb Karbowo. 3) Część III – przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 080504C – ul. Wąwozowa w miejscowości Karbowo na dz. nr 100, 128/52 – obręb Karbowo. 3. Część I zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) Roboty przygotowawcze – obsługa geodezyjna, roboty ziemne, roboty rozbiórkowe. 2) Zatoka autobusowa o długości 35 m i szerokości 5,5 m z nawierzchnią z kostki brukowej kolorowej o grubości 8 cm ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, podbudowie z betonu C16/20 o grubości 24 cm oraz na warstwie odsączającej z piasku o grubości 30 cm. Zatoka ograniczona krawężnikami najazdowymi 15x22 cm oraz krawężnikami betonowymi 15x30 cm. ustawionymi na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 o grubości 5 cm oraz ławie betonowej C12/15 z oporem. 3) Peron i chodnik o szerokości 1,5 – 1,8 m z nawierzchnią z kostki brukowej o grubości 6 cm, w tym 20% kostki kolorowej, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 10 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości 20 cm, ograniczone od strony zewnętrznej obrzeżem betonowym 8x30 cm, ustawionym na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 oraz ławie betonowej C12/15 z oporem. 4) Otworzenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej w uwzględnieniem zapisów uzgodnienia dokumentacji projektowej przez Zarząd Dróg Powiatowych znak TN.4042-2/19/KL. 5) Roboty wykończeniowe – plantowanie gruntu, wysiew trawy, ustawienie znaku pionowego. 4. Część II zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) Roboty przygotowawcze, obsługa geodezyjna. 2) Jezdnia o szerokości 5 m i długości 510 m z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S o grubości 5 cm ułożona w km 0+ 410 – 0+670 na istniejącej podbudowie oraz w km 0+670 – 0+940 na warstwie z kruszywa łamanego niezwiązanego C50/30 o frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 25 cm. 3) Zjazdy do posesji i na pola szerokości 4 m od krawędzi jezdni w granicach pasa drogowego. 4) Pobocza o szerokości 0,5 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 5) Odwodnienie poprzez spadki podłużne i spadek poprzeczny, wyprofilowanie rowu trójkątnego w miejscu przebiegu drogi w wykopie, korytko ściekowe trójkątne 50x33x15o długości 200 m, krawężnik betonowy najazdowy15x22 cm ustawiony na +6 cm na odcinku o długości 150 m. Ściek korytkowy i krawężnik ustawione na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. 6) Przestawienie znaków pionowych. 5. Cześć III zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) Roboty przygotowawcze, obsługa geodezyjna, przełożenie kostki brukowej z odtworzeniem podbudowy na krzyżowaniu ulic Jęczmiennej i Wąwozowej w celu ułożenia kolektora deszczowego. 2) Jezdnia o szerokości 4 m i długości 980 m z betonu asfaltowego AC11S o grubości 5 cm na warstwie profilująco – wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej, 3) Ograniczenie jezdni krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm ustawiony na +6 cm w km 0+940 – 0+980. 4) Zjazdy o nawierzchni bitumicznej. 5) Pobocza o szerokości 0,75m z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 mm o grubości 7 cm. 6) Odwodnienie poprzez spadki podłużne i spadek poprzeczny, wpust uliczny 40x60 cm posadowiony na studzience z kręgów betonowych śr. 500 mm i studnia rewizyjna śr. 1000 mm odprowadzające wodę kolektorem PVC śr. 200 mm do rowu w rejonie skrzyżowania ul. Jęczmiennej i Wąwozowej. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 10 - 12 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) Dla części I zamówienia w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące, 00/100), 2) Dla części II zamówienia w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy, 00/100), 3) Dla części III zamówienia w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset, 00/100). 2. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wnieść odrębnie dla każdej części. 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. Nr 42, poz. 359 z poźn. zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250 z adnotacją „Wadium na przetarg pn. „Wybrane roboty budowlane w zakresie dróg na terenie Gminy Brodnica w roku 2020” – cz. I lub cz. II lub cz. III. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, c) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta oprócz oświadczeń, o jakich mowa w pkt III.3 musi zawierać: 1)Wypełniony wzór formularza oferty 2) Kosztorys ofertowy 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach