Przetargi.pl
Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. ”II Liceum Ogólnokształcące w Legnicy ul. Zielona 17 - Modernizacja bazy sportowej dla potrzeb prowadzenia pozalekcyjnych zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży jako elementu programów profilaktycznych”

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. ”II Liceum Ogólnokształcące w Legnicy ul. Zielona 17 - Modernizacja bazy sportowej dla potrzeb prowadzenia pozalekcyjnych zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży jako elementu programów profilaktycznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "II Liceum Ogólnokształcące w Legnicy ul. Zielona 17 - Modernizacja bazy sportowej dla potrzeb prowadzenia pozalekcyjnych zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży jako elementu programów profilaktycznych". Zadanie inwestycyjne zostanie zrealizowane na podstawie zgłoszenia nr IM.7012.332.2018.XIII z dnia 5.03.2019 r.. Zakres zadania obejmuje budowę kompleksu sportowego znajdującego się na działce nr 693/4, obręb 0010 Stare Miasto własność Gminy Legnica, w trwałym zarządzie II Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Wyspiańskiego w Legnicy, w tym wykonanie między innymi następujących robót: a) rozbiórka istniejących boisk o nawierzchni asfaltowej i kortów tenisowych o nawierzchni ceglanej, b) rozbiórka trybun plenerowych ziemno – betonowych, c) budowa boisk o nawierzchni syntetycznej: do piłki ręcznej, do piłki koszykowej, wielofunkcyjnego do piłki siatkowej i tenisa ziemnego oraz samodzielnego kortu do tenisa ziemnego, d) budowa bieżni prostej, trzytorowej do biegu na 60 m wraz ze skocznią w dal, e) montaż piłkochwytów i elementów wyposażenia boisk, f) wykonanie placów i ciągów pieszych o nawierzchni żywiczno – żwirowej, g) montaż elementów siłowni plenerowej, h) montaż elementów małej architektury takich jak ławki i kosze na śmieci, i) wymiana ogrodzenia terenu szkoły. Zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz „Dokumentacja”, projektem umowy – Rozdział 3 siwz i Rozdział 5 siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. UWAGA: 1) Wykonawca roboty budowlane prowadził będzie w czynnym obiekcie. W związku z powyższym zobowiązuje się Wykonawcę do współpracy z Dyrektorem II Liceum Ogólnokształcącego w zakresie kolejności wykonywanych prac i utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, w tym dojścia do szkoły. Wykonawca sporządzi, po przekazaniu placu budowy, szczegółowy harmonogram prac uzgodniony z Dyrektorem szkoły i przekaże go Zamawiającemu. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 917 – tekst jednolity) - prace ogólnobudowlane – robotnicy budowlani, - obsługa sprzętu budowlanego – operatorzy sprzętu budowlanego Zamawiający stara się o uzyskanie środków - dotacji z Ministerstwa Sportu i Turystyki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 5) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz,, 8) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz,, 9) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz. 10) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie – wg załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz - „Warunki zmian umowy”. 11) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach