Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy w celu udzielenia kredytu inwestycyjnego w kwocie do 1 300 000 złotych na okres 180 miesięcy

Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Aleja Miła 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8783137 , fax. 076 8783682
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    Aleja Miła 2 2
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8783137, fax. 076 8783682
    REGON: 39029780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy w celu udzielenia kredytu inwestycyjnego w kwocie do 1 300 000 złotych na okres 180 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu złotówkowego, długoterminowego z przeznaczeniem na częściowe sfinansowanie i refinansowanie inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa wraz z termomodernizacją budynku administracyjno-socjalnego, budowa przyłącza gazu, przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej, ciepłowniczej oraz oświetlenia zewnętrznego na działce nr 9/2, obręb 5 przy pl. Sprzymierzeńców 6 w Złotoryi, zwanego również w treści SIWZ Kredytem. 2. Warunki i wymagania realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego złotówkowy kredyt długoterminowy do wysokości 1 300 000 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych polskich). Rzeczywista wartość kredytu oraz ostateczny harmonogram spłaty kredytu zostaną wprowadzone do umowy z Wykonawcą w formie pisemnego aneksu do umowy. 2) Kredyt może być udzielony wyłącznie bez naliczania prowizji. 3) Okres spłaty kapitału do 15 lat (180 miesięcy), z tym, że ustala się okres karencji do dnia 19.06.2014 r. 4) Kredyt długoterminowy będzie uruchamiany przez Wykonawcę kolejnymi transzami. Ustala się terminy i wysokość uruchomienia poszczególnych transz kredytu: a) pierwsza transza - w wysokości do 325 000,00 zł płatna do 23.12.2013 r. b) druga transza - w wysokości do 325 000,00 zł płatna do 10.02.2014 r. c) trzecia transza - w wysokości do 325 000,00 płatna do 10.04.2014 r. d) czwarta transza - w wysokości do 325 000,00 płatna do 09.05.2014 r. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości kwot i terminów uruchomienia transz kredytu oraz wykorzystania mniejszej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Wniosek o zmianę terminów i kwot zostanie dostarczony Wykonawcy w terminie 14 dni przed datą uruchomienia transzy kredytu. 6) Spłata rat kapitałowych następować będzie w ratach kwartalnych , płatnych do 20-tego dnia każdego ostatniego miesiąca kwartału począwszy od dnia 20.06.2014 r. Spłata ostatniej raty kapitałowej nastąpi w terminie do końca listopada 2028 r. Spłata kapitału nastąpi w 59 ratach kapitałowych, z czego 1 wyrównująca rata kapitałowa w wysokości 24 000,00 zł, kolejne w 58 ratach kapitałowych w stałej kwocie w wysokości 22 000,00 zł. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kapitału lub jego części. Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. Zmiana harmonogramu spłaty kapitału powinna nastąpić bez naliczania dodatkowych opłat. Zamawiający jest zobowiązany powiadomić Wykonawcę o planowanej wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części z wyprzedzeniem na co najmniej 14 dni kalendarzowych podając termin i wysokość planowanej spłaty. 8) Spłata odsetek od kredytu następować będzie w okresach kwartalnych. Odsetki płatne w terminie do dnia 20-tego każdego ostatniego miesiąca kwartału. Nie przewiduje się okresu karencji w spłacie odsetek. 9) Odsetki będą naliczane tylko od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku. Spłata odsetek będzie następować wg stałych i niezmiennych zasad przez okres kredytowania i spłaty kredytu. 10) Kredyt oprocentowany jest w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M i stałą marżę Banku w całym okresie kredytowania. Wysokość stawki bazowej, o której mowa powyżej określana jest na podstawie zmiennej stawki bazowej ustalanej na okres 3 miesięcy i stanowiącej stopę WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych z dnia 20 lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania, ostatniego miesiąca każdego kwartału kalendarzowego i ma zastosowanie do odsetek naliczanych począwszy od 25 dnia tego miesiąca. 11) W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu i odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 12) Wykonawca nie może domagać się od Zamawiającego przejęcia rachunku bieżącego (umowa kredytowa nie może być łączona z umową o prowadzeniu rachunku bankowego). 13) Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów, tj. prowizji oraz opłat bankowych związanych z obsługą kredytu. Koszty obsługi kredytu stanowią wyłącznie oprocentowanie kredytu oraz marża zaoferowana przez Wykonawcę. 14) Zamawiający ustala następujące formy zabezpieczenia kredytu: a) hipoteka umowna na nieruchomości będącej przedmiotem kredytowania. b) weksel in blanco z deklaracją wekslową podpisany przez Zarząd Spółki, c) oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego według zasad obowiązujących u Wykonawcy. 15) Wykonawca nie może powierzyć wykonywanie zamówienia podwykonawcom. 16) Uruchomienie kredytu nastąpi po przedstawieniu aktu notarialnego ustanowienia hipoteki, o której mowa w pkt. 14 a).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach