Przetargi.pl
Sukcesywne świadczenie usługi prania, odkażania chemicznego i biologicznego, odpylania odzieży roboczej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Nowodworska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8566350 , fax. 76 8566355
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Nowodworska 60 60
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8566350, fax. 76 8566355
    REGON: 39008153600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne świadczenie usługi prania, odkażania chemicznego i biologicznego, odpylania odzieży roboczej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi prania, odkażania chemicznego i biologicznego oraz odpylania odzieży roboczej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 2. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązuje się do: 1) naprawy odzieży roboczej, przez którą strony rozumieją naprawę każdego rodzaju uszkodzenia, w szczególności: przyszywanie guzików, naprawę zamków, zszywanie, łatanie odzieży. 2) prasowania czystej odzieży roboczej, 3) odbioru odzieży roboczej brudnej i dostarczanie odzieży roboczej czystej własnym transportem, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy z miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz zgodnie z częstotliwością i w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, 4) sortowania i umieszczania odzieży roboczej w szafkach znajdujących się w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (odzież czysta oddzielnie dla każdego pracownika imiennie, odzież brudna w szafce zbiorczej). 3. Miejsce realizacji zamówienia- odbiór brudnej i dostarczenie czystej odzieży roboczej z poszczególnych jednostek Zamawiającego w Legnicy i Jaszkowie (dotyczy pkt 5)): 1) Zakład Oczyszczania Miasta (TO)- ul. Nowodworska 48 2) Główna Siedziba (TIM, TI)- ul. Nowodworska 60 3) Składowisko Odpadów Komunalnych (TOS)- ul. Rzeszotarska 1 4) Zakład Usług Pogrzebowych (TZU)- ul. Wrocławska 124 5) Zakład Usług Pogrzebowych (TZU)- Cmentarz Komunalny dla miasta Legnicy w Jaszkowie 6) Zakład Zieleni Miejskiej (TZM)- ul. Orła Białego 8 7) Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt (TS)- ul. Ceglana 1. 4. Odbiór brudnej i dostarczenie czystej odzieży roboczej z jednostek Zamawiającego wymienionych w ust. 4 odbywać się będzie w każdy wtorek w godz. od 8.00 do 14.00. Pierwszy odbiór brudnej odzieży nastąpi w dniu 07.01.2014r. 5. Każdorazowo podczas odbioru brudnej odzieży i dostawie odzieży czystej Wykonawca ma obowiązek sporządzenia protokołu wskazującego przyjęty/ przekazany asortyment wraz z jego ilością. Protokół winien być podpisany przez upoważnionych pracowników obu stron. 6. Pokwitowanie odbioru brudnej odzieży roboczej oraz dostawy czystej odzieży roboczej po wypraniu nastąpi przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 7. Prania, odkażania chemicznego i biologicznego oraz odpylania odzieży roboczej odbywać się będzie według poniżeszgo harmonogramu: a) Koszula flanelowa (TS)- 3 szt., częstotliwość prania- 1 raz na dwa tygodnie, planowana ilość cykli w okresie trwania umowy- 11 b) Koszula flanelowa (ZOM, TI, TOS, TZU, TZM, TIM)- 120 szt., częstotliwość prania- 1 raz w tygodniu, planowana ilość cykli w okresie trwania umowy- 21 c) Bluza robocza letnia (TS)- 3 szt., częstotliwość prania- 1 raz na dwa tygodnie, planowana ilość cykli w okresie trwania umowy- 5 d) Bluza robocza letnia (ZOM, TI, TOS, TZU, TZM, TIM)- 114 szt., częstotliwość prania- 1 raz w tygodniu, planowana ilość cykli w okresie trwania umowy- 9 e) Spodnie robocze letnie (TS)- 3 szt., częstotliwość prania- 1 raz na dwa tygodni, planowana ilość cykli w okresie trwania umowy- 5 f) Spodnie robocze letnie (ZOM, TI, TOS, TZU, TZM, TIM)- 114 szt., częstotliwość prania- 1 raz w tygodniu, planowana ilość cykli w okresie trwania umowy- 9 g) Bluza robocza ocieplana (TS)- 3 szt., częstotliwość prania- 1 raz na dwa tygodnie, planowana ilość cykli w okresie trwania umowy- 6 h) Bluza robocza ocieplana ( ZOM, TI, TOS, TZU, TZM, TIM)- 120 szt., częstotliwość prania- 1 raz w tygodniu, planowana ilość cykli w okresie trwania umowy- 12 i) Spodnie robocze ocieplane (TS)- 3 szt., częstotliwość prania- 1 raz na dwa tygodnie, planowana ilość cykli w okresie trwania umowy- 6 j) Spodnie robocze ocieplane ( ZOM, TI, TOS, TZU, TZM, TIM)- 120 szt., częstotliwość prania- 1 raz w tygodniu, planowana ilość cykli w okresie trwania umowy- 12 8.Podane wyżej ilości odzieży roboczej należy traktować jako orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości odzieży roboczej podlegającej usługom w zależności od potrzeb bieżących. Wykonawca zobowiązuje się, że nie będzie wnosił roszczeń do Zamawiającego w przypadku ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilości asortymentu podlegającego usługom. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwy dobór środków chemicznych i biologicznych stosowanych podczas wykonywania usług. 10. Wykonywanie usług objętych umową powinno odbywać się w warunkach zgodnych z zaleceniami producenta odzieży roboczej. 11.Wykonawca przed złożeniem oferty ma możliwość obejrzenia odzieży roboczej podlegającej praniu (w szczególności zapoznania się z właściwościami tkaniny, z której została uszyta) w siedzibie Zamawiającego w Legnicy, przy ul. Nowodworskiej 60.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. 2.Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 540,00 PLN (słownie: pięćset czterdzieści złotych 00/100). 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert (dniem i godziną), określonym w punkcie XII.1.SIWZ. 4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. na okres określony w pkt. X.1. SIWZ. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) przelewem na konto Zamawiającego: BZ WBK S.A. I O/Legnica, nr 87 1090 2066 0000 0005 4200 0959, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, ze zm. ). 6.Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN. Zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, WADIUM na koncie Zamawiającego musi znaleźć się najpóźniej do dnia składania ofert, określonego w punkcie XII.1. SIWZ, do godz. 09.00 i być oznaczone: WADIUM DO PRZETARGU TP/TZ/18/2013. 9.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 10.Zamawiający dokona zwrotu wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 11.Przedłużenie okresu ważności wadium może nastąpić w przypadkach określonych w art. 85 ust. 4 ustawy Pzp. 12.Wykonawca winien dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium. 13.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach