Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg
- Adres: 50-089 Wrocław, ul. Swobodna 71/73
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 7964560, 7964555 , fax. 7964561
- Data zamieszczenia: 2009-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. Swobodna 71/73 71/73
50-089 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 7964560, 7964555, fax. 7964561
REGON: 93236783900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcdn.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór wykonawcy usługi w zakresie - Pracownik ds. finansowo-księgowych dla potrzeb 2 projektów: Klucz do przyszłości - Przeciwdziałanie marginalizacji i wykluczeniu społecznemu młodzieży z grupy szczególnego ryzyka oraz Wprowadzenie nowej metody przeciwdziałania objawom ADHD - asystent ucznia z ADHD we wrocławskiej szkole w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Wybór wykonawcy usługi w zakresie - Pracownik ds. finansowo-księgowych dla potrzeb 2 projektów: Klucz do przyszłości - Przeciwdziałanie marginalizacji i wykluczeniu społecznemu młodzieży z grupy szczególnego ryzyka oraz Wprowadzenie nowej metody przeciwdziałania objawom ADHD - asystent ucznia z ADHD we wrocławskiej szkole w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. CPV 79211000-6. 2.Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 31.07.2011r. w tym: dla projektu Klucz do przyszłości - Przeciwdziałanie marginalizacji i wykluczeniu społecznemu młodzieży z grupy szczególnego ryzyka od dnia podpisania umowy do 31.07.2011r. dla projektu Wprowadzenie nowej metody przeciwdziałania objawom ADHD - asystent ucznia z ADHD we wrocławskiej szkole od dnia podpisania umowy do 31.07.2010r. 2.1. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Swobodnej 71/72, minimum 3 razy w tygodniu w tym: 2 razy w tygodniu w godzinach od 14:00 do 18:00, 1 raz w tygodniu w godzinach od 8:00 do 12:00. 3. Zamawiający zapewni Wykonawcy materiały niezbędne do wykonania zamówienia w tym sprzęt komputerowy oraz materiały biurowe. 4. W ramach zadania Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usług finansowo-księgowych dla Projektów: Klucz do przyszłości - Przeciwdziałanie marginalizacji i wykluczeniu społecznemu młodzieży z grupy szczególnego ryzyka oraz Wprowadzenie nowej metody przeciwdziałania objawom ADHD - asystent ucznia z ADHD we wrocławskiej szkole tj. m.in. do: o księgowania i dekretowania wydatków w ramach Projektów, o bieżącego informowania Kierowników Projektów oraz pracowników na stanowiskach Pracownik ds. finasowo - rozliczeniowych o wydatkowaniu środków finansowych w ramach realizacji zadań Pojektów, o współpraca z pracownikami ds. finasowo - rozliczeniowych w przygotowywaniu planów finansowych Projektów, wniosków o przesunięcia finansowe pomiędzy paragrafami klasyfikacji budżetowej, o sporządzania miesięcznych rachunkó obrotów i sald, o pomoc w przygotowywaniu wniosków o płatność w częsci finansowej, o bieżącącej analizy przepływów finansowych, proponowania możliwości wykorzystania czasowo wolnych środków finansowych, o współpracy z Głównym Księgowym oraz pracowniikami ds. finasowo - rozliczeniowych w zakresie prawidłowości opisywania i ewidencjonowania dokumentów finansowo-księgowych, o kontroli w zakresie kwalifikowalności wydatków ponoszonych w ramach Projektów, o współpracy z Główym Księgowym WCDN-u, o pomoc w opracowywaniu sprawozdań składanych instytucjom nadzorującym, o współpracy z Kierownictwem Projektów w zakresie strategicznych decyzji finansowych. o archiwizacji dokumentów w zakresie wykonywanych zadań, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 5. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. min. 1 osobą posiadającą wyższe wykształcenie ekonomiczne i min. 4 letnie doświadczenie zawodowe jako księgowy/księgowa w tym min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej oraz doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków unii europejskiej; osoby te winny dysponować dokumentami potwierdzającymi posiadane wykształcenie 6. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 7. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3 ust. 2 pkt. 5, 5A, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605.). Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3 ust. 2 pkt. 5, 5A, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcdn.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe prowadzenie usług w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokumentacji księgowo-podatkowej oraz usług w zakresie kadrowo płacowym na rzecz Zamawiającego w roku 2016
Dodano: 2016-01-12 - Kompleksowe prowadzenie usług w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokumentacji księgowo-podatkowej oraz usług w zakresie kadrowo płacowym na rzecz Zamawiającego w roku 2016
Dodano: 2015-12-17 - PROWADZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWO-RACHUNKOWO-FINANSOWEJ DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
Dodano: 2015-10-08 - Świadczenie usług księgowo- finansowych dla potrzeb Zakładu Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Sp. z o.o. w okresie: 01.04.2015r. do 31.12.2017r.
Dodano: 2015-03-12 - Świadczenie usług księgowo- finansowych dla potrzeb Zakładu Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Sp. z o.o. w okresie: 01.01.2014r. do 31.03.2015r.
Dodano: 2013-12-13 - PROWADZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWO-RACHUNKOWO-FINANSOWEJ DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
Dodano: 2013-10-04 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych oraz doradztwa podatkowego na rzecz Zamawiającego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
Dodano: 2013-09-20 - Obsługa księgowo-kadrowa projektu: Opracowanie i wdrożenie systemu doskonalenia nauczycieli i wspierania szkół w Powiecie Jeleniogórskim
Dodano: 2013-08-09 - Świadczenie usług księgowych dla potrzeb Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku Śląskim
Dodano: 2013-05-09 - Świadczenie usług księgowych dla potrzeb Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku Śląskim
Dodano: 2013-03-19