Przetargi.pl
PROWADZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWO-RACHUNKOWO-FINANSOWEJ DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE

Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Korczaka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 59 600 , fax. 075 64 59 601
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
    ul. Korczaka 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 59 600, fax. 075 64 59 601
    REGON: 23113920700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcr.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWO-RACHUNKOWO-FINANSOWEJ DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca świadczył będzie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie rachunkowości i księgowości, a w szczególności do wykonywania czynności obejmujące: a) prowadzenie gospodarki finansowej spółki na zasadach określonych w Ustawie z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2011 r. Nr 112, poz.654 z późn. zm.), b) prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki powierzonych niniejszą umową na podstawie art.11 ust.3 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz.U. nr 121, poz.591 z późn. zm.), c) powiązywanie wyników inwentaryzacji z księgami rachunkowymi, rozliczanie i wyjaśnianie różnic powstałych w toku inwentaryzacji przeprowadzonych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz.U. nr 121, poz.591 z późn. zm.), d) dokonywanie wyceny składników aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego, w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz.U. nr 121, poz.591 z późn. zm.), e) wykonywanie czynności koniecznych do zamknięcia ksiąg rachunkowych za dany rok obrotowy lub inny okres, za który zamyka się księgi, w tym sporządzenie sprawozdania finansowego w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz.U. nr 121, poz.591 z późn. zm.), f) wykonywanie czynności doradztwa podatkowego zgodnie z Ustawą z dnia 5.07.1996 r. o doradztwie podatkowym (Dz.U. z 2011 r. Nr 41, poz.213) i Ustawą z dnia 11.04.2001 r. o zmianie ustawy o doradztwie podatkowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2001 r. Nr 42, poz.474), g) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, h) prowadzenie zapisów dotyczących wyposażenia i środków niskocennych oraz ich weryfikacja pod względem majątkowym (Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania umowy integrację posiadanych baz z systemem FK, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełniania zapisów w bazie systemu FK i weryfikację ich pod kątem posiadanych dokumentów rachunkowych), i) prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży w zakresie podatku od towarów i usług (VAT), j) dokonywanie odpisów amortyzacyjnych środków trwałych oraz wartości niematerialnych zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych, k) opracowywanie, sporządzanie zeznań, deklaracji, sprawozdań, zgłoszeń, raportów, wniosków i innych tego typu dokumentów w zakresie rachunkowości, podatków, PFRON, a także sprawozdawczości GUS - wymaganych w działalności spółki, l) generowanie i drukowanie informacji (zestawień) na potrzeby sprawozdawcze komórek organizacyjnych Zamawiającego, m) rozliczanie się z budżetem w obowiązujących terminach i zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie sporządzonych w terminie przez siebie jak i pracowników Zamawiającego deklaracji podatkowych bądź innych informacji pisemnych z tytułu: - podatku dochodowego od osób fizycznych, - składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, - składek na Fundusz Pracy, - podatku dochodowego od osób prawnych, - podatku od towarów i usług (VAT), - wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, - wpłat na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, - podatku od czynności cywilnoprawnych i opłat skarbowych. n) dokonywanie opłat podatków lokalnych (rozliczanie i odprowadzanie), o) ewidencjonowanie i rozliczanie wszystkich kosztów ponoszonych przez spółkę z uwzględnieniem rodzajów kosztów oraz ośrodków kosztów w układzie podmiotowo-przedmiotowym do dnia 25-go następnego miesiąca, p) ustalenie kosztu wytworzenia osobodnia opieki w ośrodkach zadaniowych, kosztów działalności komórek organizacyjnych, usługowych i pomocniczych, q) wykonywanie analiz kontrolno-finansowych dla potrzeb Rady Nadzorczej oraz Prezesa Zarządu, r) prowadzenie kasy spółki, s) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych w oddziale banku, t) ocenianie w świetle prawa rachunkowego i podatkowego dokumentów księgowych oraz decydowanie o sposobie ich zakwalifikowania i ujęcia w księgach spółki; zaksięgowanie zdarzenia gospodarczego wbrew opinii Wykonawcy może nastąpić wyłącznie na wyraźne, pisemne polecenie Zamawiającego i na jego odpowiedzialność za skutki mogące z tego wyniknąć, u) wykonywanie prac związanych bezpośrednio z wymienionym w podpunktach od a) do t) zakresem czynności. 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań podjętych na podstawie niniejszej umowy na zasadach ogólnych. 3. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w szczególności za szkody wynikłe z naruszenia przez Zamawiającego zasad współpracy wynikających z przepisów prawa lub niniejszej umowy lub za działania podjęte na podstawie niepełnych lub nieprawidłowych danych podanych mu przez Zamawiającego. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonywane na podstawie niniejszej umowy czynności związane z prowadzeniem ksiąg Zamawiającego zgodnie z art.4 ust.5 ustawy o rachunkowości. 5. Prowadzenie i przechowywanie ksiąg rachunkowych będzie odbywało się w siedzibie Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania czynności określonych w ust.1 z dołożeniem należytej staranności i dochowaniem zasad uczciwego i rzetelnego przedsiębiorcy w obrocie gospodarczym. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji usług wyznaczył co najmniej 2 osoby posiadające odpowiednie doświadczenie w zakresie obsługi programu komputerowego Symfonia - finanse i księgowość firmy SAGE Sp. z o.o. i posiadające umiejętność pracy w tym programie. 8. Po zakończeniu i rozliczeniu każdego miesiąca wykonawca sporządza: - wydruki ewidencji analitycznej i syntetycznej prowadzonych ksiąg rachunkowych, - deklaracje podatkowe, które podpisuje Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcr.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach