Zakład Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Sp.z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-600 Lwówek Śląski, Aleja Wojska Polskiego 27
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 647 81 91 , fax. 75 647 81 91 wew.90
- Data zamieszczenia: 2013-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Sp.z o.o.
Aleja Wojska Polskiego 27 27
59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
tel. 75 647 81 91, fax. 75 647 81 91 wew.90
REGON: 02210440300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zom.lwowekslaski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług księgowo- finansowych dla potrzeb Zakładu Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Sp. z o.o. w okresie: 01.01.2014r. do 31.03.2015r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi polegające na: 1. Bieżącej obsłudze księgowo-finansowej Zakładu Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Sp. z o.o. 2. Prowadzeniu ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy o rachunkowości. 3. Prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych. 4. Nadzór nad sporządzoną dokumentacją i obrotem kasy fiskalnej. 5. Odbiór dokumentów Zamawiającego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego z częstotliwością pozwalającą na bieżące wywiązywanie się Wykonawcy z obowiązku nadzoru nad sporządzaniem i obiegiem dokumentów oraz obrotem kasy fiskalnej, co najmniej 3 razy w tygodniu. tj. poniedziałek, środa i piątek w godzinach ustalonych między Stronami. 6. Sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz wymaganych sprawozdań finansowych ( m.in. kwartalne, roczne, za całość wykonania zadania i inne według wskazań Zamawiającego. 7. Prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz terminowe i prawidłowe sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług, podatków lokalnych oraz wpłat należących na PFRON zgodnie z obowiązującymi terminami. 8. Obsługa finansowo-księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 9. Naliczanie opłat dotyczących korzystania ze środowiska oraz Funduszu rekultywacyjnego na podstawie sprawozdań sporządzonych przez Zamawiającego. 10. Opracowywanie bieżącej informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego. 11. Sporządzanie list wypłat wynagrodzeń i świadczeń ze stosunku pracy na podstawie wykazu sporządzonego przez Zamawiającego. 12. prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników Zamawiającego. 13. Prowadzenie spraw z tytułu świadczeń z ubezpieczenia społecznego pracowników Zamawiającego i innych zleceniobiorców. 14. Prowadzenie spraw z tytułu rozliczeń z Urzędem Skarbowym pracowników Zamawiającego i innych zleceniobiorców. 15. Kompletowanie i przygotowanie do archiwizacji dokumentacji finansowej zgodnie z instrukcją archiwalną i dostarczenie do Zamawiającego kompletu dokumentacji przygotowanej do archiwizacji wraz ze spisem zawartości. Przekazanie dokumentacji będzie odbywało się protokolarnie. 16. Przeprowadzenie kontroli rachunkowej druków ścisłego zarachowania i dokumentów księgowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zom.lwowekslaski.pl/ogłoszenia/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe prowadzenie usług w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokumentacji księgowo-podatkowej oraz usług w zakresie kadrowo płacowym na rzecz Zamawiającego w roku 2016
Dodano: 2016-01-12 - Kompleksowe prowadzenie usług w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokumentacji księgowo-podatkowej oraz usług w zakresie kadrowo płacowym na rzecz Zamawiającego w roku 2016
Dodano: 2015-12-17 - PROWADZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWO-RACHUNKOWO-FINANSOWEJ DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
Dodano: 2015-10-08 - Świadczenie usług księgowo- finansowych dla potrzeb Zakładu Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Sp. z o.o. w okresie: 01.04.2015r. do 31.12.2017r.
Dodano: 2015-03-12 - PROWADZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWO-RACHUNKOWO-FINANSOWEJ DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
Dodano: 2013-10-04 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych oraz doradztwa podatkowego na rzecz Zamawiającego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
Dodano: 2013-09-20 - Obsługa księgowo-kadrowa projektu: Opracowanie i wdrożenie systemu doskonalenia nauczycieli i wspierania szkół w Powiecie Jeleniogórskim
Dodano: 2013-08-09 - Świadczenie usług księgowych dla potrzeb Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku Śląskim
Dodano: 2013-05-09 - Świadczenie usług księgowych dla potrzeb Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku Śląskim
Dodano: 2013-03-19 - Świadczenie usług księgowych oraz wykonywanie czynności doradztwa podatkowego dla Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości
Dodano: 2011-11-21