Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy komunalnych budynków wielorodzinnych nr 3, 4 i 5 na oś. Olechów Południe w Łodzi - przedsięwzięcie II, etap 2

Urząd Miasta Łodzi - Wydział Budynków i Lokali ogłasza przetarg

  • Adres: 90-004 Łódź, ul. Piotrkowska 104
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6384037, 6384698 , fax. 042 6384083
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi - Wydział Budynków i Lokali
    ul. Piotrkowska 104 104
    90-004 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6384037, 6384698, fax. 042 6384083
    REGON: 00051418200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy komunalnych budynków wielorodzinnych nr 3, 4 i 5 na oś. Olechów Południe w Łodzi - przedsięwzięcie II, etap 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Trzy komunalne budynki wielorodzinne IV kondygnacyjne bez podpiwniczenia o konstrukcji żelbetowo-murowej o łącznej powierzchni użytkowej 7.668,55 m2 wraz z przyłączami wod-kan
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 300000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a). wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budynki mieszkalne wielorodzinne zawierające co najmniej 200 lokali mieszkalnych, których łączna powierzchnia użytkowa jest nie mniejsza niż 15.000 m2. b). dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi odpowiednich specjalności niezbędnymi do realizacji zamówienia stosownie do wymogów ustawy Prawo Budowlane. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: a) osiągnęli w okresie ostatnich 3 lat ( tj. 2006-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów materiałów, stanowiących roboty budowlane sklasyfikowane w sekcji F w dziale 45 Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług, ujętej w załączniku do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług ( Dz.U. Nr 89 z 2004 r. poz. 844), w wysokości co najmniej 45,0 mln. zł. b). wykażą się wskaźnikiem płynności bieżącej (III stopnia) wyliczonym jako bieżące aktywa / bieżące zobowiązania, nie mniejszym niż 1,00 za lata obrachunkowe 2007 i 2008. c). wykażą się wskaźnikiem płynności szybkiej (II stopnia) wyliczonym jako aktywa bieżące pomniejszone o zapasy i rozliczenia międzyokresowe czynne / pasywa bieżące lub jako środki pieniężne powiększone o płynne papiery wartościowe należności ściągalne / zobowiązania bieżące, nie mniejszym niż 0,6 za lata obrachunkowe 2007 i 2008. d). wykażą się posiadaniem polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę min. 2,0 mln zł 5. złożą zobowiązanie do zorganizowania na czas realizacji zamówienia stałej placówki organizacyjnej - biura na obszarze miasta Łodzi, w której znajdować będzie się przedstawicielstwo wykonawcy stanowiące miejsce siedziby osoby posiadającej niezbędne pełnomocnictwa do wykonania przedmiotu zamówienia. 6. udzielą co najmniej 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady. 7. wykonają min.60 % zakresu robót siłami własnymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. W celu potwierdzenia że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 (Pzp), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a). wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budynków mieszkalnych wielorodzinnych zawierających co najmniej 200 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 15.000 m2 wraz z podaniem: podmiotu na rzecz którego realizowane były roboty, miejsca realizacji, zakresu i wartości robót, daty rozpoczęcia i zakończenia oraz z załączeniem dokumentów wystawionych przez podmioty na rzecz których były realizowane, potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; b). wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia w tym uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi odpowiednich specjalności niezbędnymi do realizacji zamówienia stosownie do wymogów ustawy Prawo Budowlane, tj. osobami którym powierzone zostaną obowiązki kierownika budowy oraz kierowników robót konstrukcyjno-budowlanych, instalacyjnych w zakresie sieci wodociągowo - kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymaga się udokumentowania ich kwalifikacji poprzez załączenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. Nr 89, poz. 414 z późniejszymi zmianami) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami) - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a). sprawozdanie finansowe (sporządzone zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości - tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późniejszymi zmianami), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku nie zobowiązanych (stosownie do przepisów Ustawy o rachunkowości) do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrachunkowe (2006-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W sytuacji gdy sprawozdanie finansowe wykonawcy nie zawiera informacji o strukturze rzeczowej (rodzaje działalności) i terytorialnej (kraj, eksport) przychodów netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, wykonawca winien złożyć inne, wybrane przez siebie dokumenty, potwierdzające spełnienie warunku, podpisane przez osoby stosownie do wymogów art. 52 ust. 2 ustawy o rachunkowości. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. b). polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę co najmniej 2,0 mln PLN, ważny co najmniej do końca okresu związania ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty ubezpieczenia winien złożyć każdy z nich. 5. Stosownie do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jaskich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w : 1) pkt 4.1.a) i 4.1.b) i 4.2.b), składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że ; a) nie otwarto jego likwidacji i nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczone lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) pkt 4.2.a) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp. 3) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej w pkt 4.5.1a) i b) oraz 4.5.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 4.5.1b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 4.1a), 4.1b), 4.2a), 4.2b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 4.5.3) znajdą odpowiednie zastosowanie. 5) W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 4.3 i 4.4, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs EURO z dnia ogłoszenia zamówienia. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych. 6. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach