Przetargi.pl
wybór wykonawcy kampanii reklamowej na portalach internetowych, w ramach promocji inwestycji „Rozbudowa dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia – przebudowa i elektryfikacja”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
    ul. Rotterdamska 9
    81-337 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
    REGON: 19192057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://port-gdynia.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wybór wykonawcy kampanii reklamowej na portalach internetowych, w ramach promocji inwestycji „Rozbudowa dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia – przebudowa i elektryfikacja”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kampania reklamowa na portalach internetowych w ramach promocji inwestycji pn. „Rozbudowa dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia – przebudowa i elektryfikacja”. 2. Zamówienie składa się z dwóch zamówień częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty dotyczące jednej lub obu części. 1) Część I – kampania reklamowa w serwisie Internetowym branżowym o tematyce dot. logistyki i transportu Celem I części kampanii jest poinformowanie jak największej liczby osób związanych zawodowo lub zainteresowanych tematyką branży – logistyki i transportu – o realizacji oraz dofinansowaniu przez UE projektu będącego przedmiotem niniejszej kampanii. 2) Część II: kampania reklamowa na portalu regionalnym: Celem II części kampanii jest poinformowanie jak największej liczby osób na obszarze lokalnym (w rejonie inwestycji), zainteresowanych tematami lokalnymi Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) i okolic, o projekcie będącym przedmiotem niniejszej kampanii oraz o jego dofinansowaniu przez UE. 3. Projekty banerów powinny uwzględniać wymagania wynikające z księgi identyfikacji wizualnej ZMPG-a S.A. oraz powinny być zgodne z postanowieniami dokumentu „Zasady promocji i oznakowania projektów w POIiŚ – umowy podpisane od 1 stycznia 2018 roku”: https://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie-1/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie-umowy-podpisane-od-1-stycznia-2018-roku/ Uwaga: w przypadku zmian zapisów w powyższych dokumentach Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania działań informująco-promocyjnych do wymogów wg zasad obowiązujących w dniu świadczenia usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach