Przetargi.pl
Postępowanie przetargowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy kampanii reklamowej w serwisie internetowym branżowym, w ramach promocji inwestycji „Rozbudowa dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia – przebudowa i elektryfikacja”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
    ul. Rotterdamska 9
    81-337 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
    REGON: 19192057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://port-gdynia.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: port morski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie przetargowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy kampanii reklamowej w serwisie internetowym branżowym, w ramach promocji inwestycji „Rozbudowa dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia – przebudowa i elektryfikacja”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kampania reklamowa w serwisie internetowym branżowym o tematyce dot. logistyki i transportu o następujących parametrach: • Dwukrotna emisja reklamy banerowej w okresie październik-listopad 2020 oraz I kwartał 2021r. – w sumie minimum 350.000 wyświetleń; • Portal o charakterze informacyjno-publicystycznym; tematyka portalu: logistyka, transport, gospodarka morska – z wyłączeniem dominującej treści o charakterze sensacyjnym, erotycznym, plotkarskim, bez płatnego ograniczenia dostępu do treści; • Zasięg (liczba UU – unikalnych użytkowników/miesięcznie): powyżej 10.000 użytkowników; • Miejsce reklamy: strona główna serwisu, obszar widoczny bez przewijania w standardowej przeglądarce, w górnej części serwisu; • Baner wyświetlany na desktopie; • Wielkość banera reklamowego: szerokość banera – min. 300px, wysokość banera – min. 200px lub inne – o porównywalnej lub większej powierzchni całkowitej banera; • Okres realizacji kampanii: październik-listopad 2020 oraz I kwartał 2021r. (plan emisji do uzgodnienia w przytoczonych dwóch przedziałach czasowych – po jednej emisji); • Minimalna liczba odsłon reklamy w kampanii: 350.000; • Minimalny czas trwania kampanii – minimalnie dwa tygodnie w okresie październik-listopad 2020 oraz minimalnie dwa tygodnie w I kwartale 2020 r. (łącznie - minimalnie 1 miesiąc); • Targetowanie: brak; • Wykonawca po wykonaniu zlecenia dostarczy Zamawiającemu raport portalu z realizacji usługi zawierający statystyki, między innymi: liczba odsłon reklamy, liczba kliknięć w ujęciu dziennym oraz całego okresu kampanii; • Wykonawca wykona w porozumieniu z Zamawiającym i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu baner reklamowy, będący przedmiotem emisji, najpóźniej na 7 dni przed planowaną emisją banera; baner po kliknięciu otworzy stronę projektu. Celem kampanii jest poinformowanie jak największej liczby osób związanych zawodowo lub zainteresowanych tematyką branży – logistyki i transportu – o realizacji oraz dofinansowaniu przez UE projektu będącego przedmiotem niniejszej kampanii. 2. Projekty banerów powinny uwzględniać wymagania wynikające z księgi identyfikacji wizualnej ZMPG-a S.A. oraz powinny być zgodne z postanowieniami dokumentu „Zasady promocji i oznakowania projektów w POIiŚ – umowy podpisane od 1 stycznia 2018 roku”: https://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie-1/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie-umowy-podpisane-od-1-stycznia-2018-roku/ Uwaga: w przypadku zmian zapisów w powyższych dokumentach Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania działań informująco-promocyjnych do wymogów wg zasad obowiązujących w dniu świadczenia usług. 3. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 7.000,00 zł netto. Ilość wyświetleń reklamy będzie uzależniona od zaoferowanego kosztu za jeden tysiąc wyświetleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach