ARESZT ŚLEDCZY W WEJHEROWIE ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 WEJHEROWO , SOBIESKIEGO
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58/778-79-03 , fax. 58/778-79-04
- Data zamieszczenia: 2020-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ARESZT ŚLEDCZY W WEJHEROWIE
SOBIESKIEGO 302
84-200 WEJHEROWO , woj. pomorskie
tel. 58/778-79-03, fax. 58/778-79-04
REGON: 10932000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa Służby Więziennej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw lato 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, transportem na koszt wykonawcy, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne, do siedziby- magazynu żywnościowego zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2020 r. niżej wymienionej ilości warzyw: 11. marchew – ilość 6500 kg, zgodna z PN-84/R-75358 – kod CPV 03221112-4 2. seler - ilość 2600 kg, zgodna z PN-R-75371 - kod CPV 03221110-0 3. cebula - ilość 3600 kg, zgodna z PN-89/R-75410 - kod CPV 03221113-1 4. pietruszka - korzeń - ilość 900 kg, zgodna z PN-R-75370 - kod CPV 03221110-0 5. burak - ilość 3000 kg, zgodne z PN-72/R-75360 - kod CPV 03221111-7 6. kapusta biała - ilość 3800 kg, zgodna z PN-72/R-75362 - kod CPV 03221410-3 7. kapusta czerwona - ilość 3000 kg, zgodna z PN-72/R-75362 - kod CPV 03221410-3 8. por - ilość 1200 kg, zgodne z PN -75/R-75371 - kod CPV 03221110-0 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.6 Transport przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko - środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne. 7. Wymagania organizacyjne: Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą sukcesywnie partiami nie częściej niż jeden raz w tygodniu w ilościach i terminach każdorazowo zamawianych z dwudniowym wyprzedzeniem przez przedstawiciela zamawiającego, drogą telefoniczną lub faksem. 8. Wymagania dot. gwarancji: W przypadku dostarczenia wadliwego przedmiotu zamówienia tj. nie spełniającego wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni jego nieodpłatną wymianę tego samego dnia lub najpóźniej w dniu następnym w godzinach urzędowania zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił kryteriów spełnienia tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną