Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy dostaw wyposażenia obiektu w sprzęt dla Etapu I w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3 na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy” – 5 części

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy dostaw wyposażenia obiektu w sprzęt dla Etapu I w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3 na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy” – 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wyposażenia obiektu Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ul. Mazowieckiej 3 w sprzęt RTV, AGD, nagłośnieniowy, meble , zabawki, pomoce edukacyjne, akcesoria higieniczne i sprzęt porządkowy w ramach realizacji I Etapu zadania „Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3 na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy” – 5 części: - część nr 1 - dostawa wyposażenia meblowego - część nr 2 - dostawa zabawek, pomocy edukacyjnych, drobnego wyposażenia - część nr 3 – dostawa wyposażenia sprzętowego RTV – AGD - NAGŁOŚNIENIA - część nr 4 - dostawa wyposażenia – akcesoria higieniczne - część nr 5 – dostawa wyposażenia – sprzęt porządkowy Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4 „Opis przedmiotu zamówienia”, do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz i Dokumentacja – Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń obiektu. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 – tekst jednolity ze zmianami) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe wyposażenia, urządzeń i wyrobów zastosowanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: - dla części nr 1 - 1.000,- PLN - tysiąc złotych - dla części nr 2 - 600,- PLN - sześćset złotych - dla części nr 3 - 500,- PLN - pięćset złotych - dla części nr 4 - 200,- PLN - dwieście złotych - dla części nr 5 - 400,- PLN - czterysta złotych Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą część-zadanie, na którą składa ofertę. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.700,- PLN. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz numery części, na które wnoszone jest wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz; 7) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. a) dla części nr 1 - min. 2 dostawy sprzętu meblowego o wartości min. 50.000,- PLN – każda dostawa; b) dla części nr 2 - min. 2 dostawy pomocy dydaktycznych o wartości min. 10.000,- PLN – każda dostawa; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. UWAGA: Jeżeli Wykonawca załączy do oferty referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane potwierdzające, że wykonał lub wykonuje dostawy wyposażenia ruchomego o wartości odpowiadającej wartości dla kilku części to Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania wymaganego doświadczenia zawodowego przez Wykonawcę dla wskazanych przez Wykonawcę tych kilku części; 8) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz – dla poszczególnych części, na które Wykonawca składa ofertę - załączniki nr 01, 02, 03, 04 i 05; 9) „Formularz cenowy” – załącznik nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz zawierający formularze cenowe dla poszczególnych części, na które Wykonawca składa ofertę - załącznik nr 00, 01, 02, 03, 04 i 05, 10) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu- załącznik nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 11) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - załącznik nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 12) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 13) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 14) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 11 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 15) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi, W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 16) dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie dla każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu - do siedziby Zamawiającego – Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, pokój nr 26, oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do grupy kapitałowej – wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach