Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Sycowie ogłasza przetarg
- Adres: 56-500 Syców, Daszyńskiego 42
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Sycowie
Daszyńskiego 42
56-500 Syców, woj. dolnośląskie
REGON: 000196807 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty w ramach projektu „Rozwijanie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli ZSP w Sycowie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 – dostawa mebli i wyposażenia do pracowni – W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć, zamontować i uruchomić jeśli to będzie konieczne przedmiot zamówienia. Część obejmuje dostawę: stolików, biurek krzeseł, tablic do trzech pracowni tematycznych w szkole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami przedmiotu dostawy dla części 1 postępowania stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ.Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia sprzęty komputerowe, elektroniczne oraz programy multimedialne i oprogramowanie zostały uruchomione w dniu ich dostawy, oprogramowanie zainstalowane, a wskazani przez Zamawiającego pracownicy przeszkoleni z ich obsługi. Zamawiający wymaga również, aby dostarczany asortyment obejmujący wyposażenie pracowni został przez Wykonawcę w dniu dostawy wniesiony, rozpakowany oraz kompleksowo zamontowany.Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia osobiście oraz do wzięcia udziału w jego rozpakowaniu. W przypadku towarów, których Zamawiający wymagał uruchomienia i instalacji oprogramowania wzięcia w nich udziału w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub braków w dostawie.Dostarczony przez Wykonawcę towar, który będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia uznaje się za brakujący.W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca dostarczył towar uszkodzony lub nie dostarczył go, zobowiązany jest do dostarczenia go na własny koszt w następnym dniu roboczym do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenie minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia.Część 2 – dostawa sprzętu IT do pracowni – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 postępowania stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia sprzęty komputerowe, elektroniczne oraz programy multimedialne i oprogramowanie zostały uruchomione w dniu ich dostawy, oprogramowanie zainstalowane, a wskazani przez Zamawiającego pracownicy przeszkoleni z ich obsługi. Zamawiający wymaga również, aby dostarczany asortyment obejmujący wyposażenie pracowni został przez Wykonawcę w dniu dostawy wniesiony, rozpakowany oraz kompleksowo zamontowany.8. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Zamawiającego.9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia osobiście oraz do wzięcia udziału w jego rozpakowaniu. W przypadku towarów, których Zamawiający wymagał uruchomienia i instalacji oprogramowania wzięcia w nich udziału w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub braków w dostawie.10. Dostarczony przez Wykonawcę towar, który będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia uznaje się za brakujący.11. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca dostarczył towar uszkodzony lub nie dostarczył go, zobowiązany jest do dostarczenia go na własny koszt w następnym dniu roboczym do siedziby Zamawiającego.12. Zamawiający wymaga udzielenie minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia.12.1. Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.12.2. Podczas trwania okresu gwarancji jakości zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max. 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego usterki/awarii. Zamawiający jako naprawę rozumie wykonanie wszelkich czynności, które przywrócą pierwotną funkcjonalność sprzętu. Szczegółowo zapisy dotyczące gwarancji jakości określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.13. Każdy element dostawy w ramach niniejszego postępowania winien być fabrycznie nowy, nie mieć jakichkolwiek śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie oraz instrukcję obsługi w języku polskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
Dodano: 2024-06-12 - „Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty w ramach projektu „Rozwijanie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli ZSP w Sycowie”.
Dodano: 2024-04-09 - 260.2023 Dostawa 2 (dwóch) interaktywnych stołów anatomicznych na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2023-07-18 - Wyposażenie pracowni zawodowych w Zespole Szkół Technicznych „Mechanik” w Jeleniej Górze - Etap I
Dodano: 2022-10-05 - SYMULATOR GASTROENTEROLOGICZNY PRZEWODU POKARMOWEGO, POZWALAJĄCY NA TRENING KOLONOSKOPII, GASTROSKOPII, SIGMOIDOSKOPII ORAZ INTERWENCJI PRZY KRWAWIENIU URAZOWYM
Dodano: 2020-08-18 - „Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie”
Dodano: 2020-07-20 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i sprzętu pokrewnego w ramach projektu pn. "Szkoły Gminy Wrocław i Gminy Czernica to kompetencji skarbnica" dla szkół we Wrocławiu - część nr 1,3,4,5
Dodano: 2019-10-14 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i sprzętu pokrewnego w ramach projektu pn. "Szkoły Gminy Wrocław i Gminy Czernica to kompetencji skarbnica" dla szkół we Wrocławiu
Dodano: 2019-09-04 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i sprzętu pokrewnego w ramach projektu pn. "Szkoły Gminy Wrocław i Gminy Czernica to kompetencji skarbnica" dla szkół we Wrocławiu
Dodano: 2019-08-27 - Wybór Wykonawcy dostaw wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy – rozbudowa i adaptacja budynku przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu” – sześć części
Dodano: 2019-06-14