Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, Piotra Skargi
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76)8353566, (76)8320420 , fax. (76)8353582
- Data zamieszczenia: 2020-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie
Piotra Skargi 5
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. (76)8353566, (76)8320420, fax. (76)8353582
REGON: 39106379900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.glogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie” Z podziałem na części: Część 1. Zestawy do ćwiczeń z elektroniki i elektrotechniki. Część 2. Sterowniki, panele operatorskie, stanowisko szkoleniowe, przenośnik. Część 3. Zestawy dydaktyczne ze sterownikami i interfejs. Część 4. Sprzęt i akcesoria do nauki pneumatyki i elektropneumatyki, programy edukacyjne. Część 5. Palnik, zestaw eksperymentalny, akcesoria laboratoryjne. Część 6. Szlifierko polerka z wyposażeniem. Część 7. Zestawy do doświadczeń z elektrochemii. Część 8. Czujniki wizyjne. Część 9. Układ dwóch wirników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: Część 1 – 3 000,00 zł. Część 2 – 600,00 zł. Część 3 – 350,00 zł. Część 4 – 1 600,00 zł. Część 5 - 200,00 zł. Część 6 - 600,00 zł. Część 7- 60,00 zł. Część 8 - 200,00 zł. Część 9 – 400,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: na ofertę składają się: 1)Wypełniony załącznik nr 1-9 (w zależności od wybranej części) – Formularz ofertowy. 2)Wypełniony załącznik nr 19 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4)W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a)oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b)wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty w ramach projektu „Rozwijanie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli ZSP w Sycowie”.
Dodano: 2024-04-09 - 260.2023 Dostawa 2 (dwóch) interaktywnych stołów anatomicznych na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2023-07-18 - Wyposażenie pracowni zawodowych w Zespole Szkół Technicznych „Mechanik” w Jeleniej Górze - Etap I
Dodano: 2022-10-05 - SYMULATOR GASTROENTEROLOGICZNY PRZEWODU POKARMOWEGO, POZWALAJĄCY NA TRENING KOLONOSKOPII, GASTROSKOPII, SIGMOIDOSKOPII ORAZ INTERWENCJI PRZY KRWAWIENIU URAZOWYM
Dodano: 2020-08-18 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i sprzętu pokrewnego w ramach projektu pn. "Szkoły Gminy Wrocław i Gminy Czernica to kompetencji skarbnica" dla szkół we Wrocławiu - część nr 1,3,4,5
Dodano: 2019-10-14 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i sprzętu pokrewnego w ramach projektu pn. "Szkoły Gminy Wrocław i Gminy Czernica to kompetencji skarbnica" dla szkół we Wrocławiu
Dodano: 2019-09-04 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i sprzętu pokrewnego w ramach projektu pn. "Szkoły Gminy Wrocław i Gminy Czernica to kompetencji skarbnica" dla szkół we Wrocławiu
Dodano: 2019-08-27 - Wybór Wykonawcy dostaw wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy – rozbudowa i adaptacja budynku przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu” – sześć części
Dodano: 2019-06-14 - Wybór Wykonawcy dostaw wyposażenia obiektu w sprzęt dla Etapu I w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3 na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy” – 5 części
Dodano: 2019-04-04 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni w szkołach podstawowych w Prochowicach – Zadanie I – Zakup i dostawa klocków rozwijających kreatywność dzieci
Dodano: 2019-01-16