Przetargi.pl
"Wybór wykonawcy badań okresowych pracownikow GTL S.A. oraz badań dla kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych w GTL S.A."

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-161 Katowice, Al. Korfantego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202, , fax. 323 927 376
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
    Al. Korfantego 38
    40-161 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3927171, 3927202, , fax. 323 927 376
    REGON: 27050488900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wybór wykonawcy badań okresowych pracownikow GTL S.A. oraz badań dla kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych w GTL S.A."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zapytania ofertowego jest usługa polegająca na: 1. świadczeniu usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Górnośląskiego Towarzystwa Lotniczego S.A., 2. wydawaniu orzeczeń lekarskich o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na zajmowanym stanowisku pracy, 3. wydawaniu orzeczeń lekarskich stwierdzających przeciwskazania zdrowotne do wykonywania pracy na określonym stanowisku pracy, 4. wydawaniu orzeczeń lekarskich stwierdzających istnienie przeciwskazań zdrowotnych o utracie zdolności do wykonywania dotychczasowej pracy, 5. wykonywaniu badań dla pracowników posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony oraz wydawanie stosownych orzeczeń potwierdzających zdolność do pracy na wskazanym stanowisku, 6. wydawaniu orzeczeń (zaświadczeń) lekarskich dla celów określonych w Kodeksie pracy, przepisach wykonawczych i innych przepisach prawa, 7. uczestniczeniu lekarza medycyny pracy w realizacji prac Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy działającej u Zamawiającego, a w ramach uczestnictwa do opiniowania podejmowanych przez Zamawiającego środków zapobiegających wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym, współdziałania z Zamawiającym w realizacji jego obowiązków w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, dokonywania przeglądów stanowisk pracy oraz formułowania wniosków dotyczących poprawy warunków pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zaproszenie do on-line postępowania, które jest dostępne na stronie https://www.katowice-airport.com/e-aukcje.php
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie §13 ust. 1-5 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A. w Katowicach. 2. Spełniają wymagania dotyczące: 2.1. posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.2. posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi, których przedmiotem było świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla co najmniej 50 osób każda w okresie jednego roku lub Wykonawca zrealizował jedną usługę z zakresu medycyny pracy dla co najmniej 100 osób w skali jednego roku. 2.3. dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 2.5. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia; 3. Wypełnili obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Wymagane dokumenty: 1. Wykonawca, zobowiązany jest do załączenia na platformie proebiz.com w formie skanu (plik .pdf) następujących dokumentów: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A. w Katowicach, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania. 3) Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania. 4) Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich nazwy, wartości, daty, miejsca i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertą do przedstawienia dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług wskazanych w wykazie – wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia;. 5) Pełnomocnictwo - jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6) Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7) Po zakończeniu rundy wstępnej (runda wstępna określa termin na składanie w portalu proebiz.com ofert cenowych), Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki określone w zaproszeniu, Zamawiający zweryfikuje dokumenty uczestnika postępowania, który złożył następną w kolejności pod względem ceny ofertę. 8) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do udziału w postępowaniu i do zawarcia umowy. W tym przypadku w systemie podczas rejestracji należy wpisać dane Pełnomocnika (Lidera). Pełnomocnik jest podmiotem, który będzie składał e-ofertę poprzez portal proebiz.com. Każdy z Wykonawców wchodzących w skład Konsorcjum zobowiązany jest złożyć oświadczenie o którym mowa w pkt 1.1-1.3, zaproszenia do on-line przetargu. Wykaz usług, o których mowa w pkt 1.4 zaproszenia może być złożony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika w imieniu całego Konsorcjum. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda nie później niż na 2 dni przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach