Przetargi.pl
Wybór personelu zarządzającego projektem Nowoczesny nauczyciel

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2010-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór personelu zarządzającego projektem Nowoczesny nauczyciel
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu zarządzającego projektem Nowoczesny nauczyciel dofinansowywanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest kompleksowym programem wsparcia nauczycieli i pracowników placówek oświatowych Miasta Kraśnik umożliwiającym zdobycie kwalifikacji pożądanych na lokalnym rynku edukacyjnym. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań częściowych: Zadanie 1 - Pełnienie funkcji specjalisty ds. rekrutacji i monitoringu projektu Nowoczesny nauczyciel Forma zatrudnienia - umowa zlecenie w wymiarze max. 60 godzin miesięcznie. Wymagania: 1. Wykształcenie wyższe. 2. Doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy zagranicznych. 3. Studia podyplomowe z zakresu funduszy unijnych. 4. Doświadczenie min. jednoroczne w pracy w edukacji. 5. Znajomość obsługi komputera. 6. Posiadanie zdolności organizacyjnych 7. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. 8. Odpowiedzialność. 9. Dyspozycyjność w czasie trwania projektu. 10. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych. 11. Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Obowiązki: 1. Organizacja promocji, rekrutacji, monitoring i ewaluacja całości projektu. 2. Uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich wymaganych dokumentów w tym wniosków o płatność, sprawozdań okresowych i raportów. 3. Nadzór nad zapewnieniem materiałów ćwiczeniowych uczestnikom projektu. 4. Utrzymywanie stałych kontaktów z uczestnikami szkoleń i kursów. 5. Informowanie koordynatora projektu na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 6. Monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z projektem zgodnie z harmonogramem, budżetem i zapisami zawartymi we wniosku. 7. Obecność podczas kontroli projektu. 8. Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych. Zadanie 2 - Pełnienie funkcji specjalisty ds. finansowych projektu Nowoczesny nauczyciel Forma zatrudnienia - umowa zlecenie w wymiarze max. 40 godzin miesięcznie. Wymagania: 1. Znajomość zasad księgowości. 2. Doświadczenie min. jednoroczne w pracy w księgowości budżetowej. 3. Doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków zagranicznych. 4. Znajomość obsługi komputera - aplikacja MS Office. 5. Odpowiedzialność. 6. Komunikatywność. 7. Znajomość podstawowych przepisów ustawy o finansach publicznych, rachunkowości; 8. Znajomość klasyfikacji dochodów, wydatków budżetowych. 9. Dyspozycyjność w czasie trwania projektu. 10. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych. 11. Brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Obowiązki: 1. Rzetelne i terminowe księgowanie zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji projektu. 2. Kontrola prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych, faktur; 3. Dokonywanie płatności finansowych związanych z projektem. 4. Księgowanie dokumentów finansowych związanych z projektem. 5. Rozliczanie projektu pod względem finansowym i sprawozdawczość związana z projektem (wnioski o płatność, sprawozdania, itp.). 6. Prowadzenie dokumentacji finansowej. 7. Obecność podczas kontroli projektu. 8. Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=85

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach