Przetargi.pl
Wybór koordynatora szkolnego projektu Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie.

Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, al. Tadeusza Kościuszki 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982950 , fax. 025 7982950
  • Data zamieszczenia: 2013-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Łukowie
    al. Tadeusza Kościuszki 10 10
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982950, fax. 025 7982950
    REGON: 00019702000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór koordynatora szkolnego projektu Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków koordynatora szkolnego w ramach realizacji projektu Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzmocnienie atrakcyjności edukacyjnej w regionie oraz podniesienie jakości kształcenia ZS nr 1 (ZSZ i Technikum) i ZS nr 3 (Technikum) w Łukowie. Do zadań koordynatora szkolnego będzie należało: 1.planowanie i nadzór nad działaniami projektu na poziomie szkoły oraz wymaganą dokumentacją w celu realizacji działań projektu zgodnie z przepisami prawa, 2.uzgadnianie harmonogramów zajęć i nadzór nad ich realizacją, 3.organizacja staży krajowych i zagranicznych dla uczestników/uczestniczek projektu zgodnie z założeniami projektu, 4.planowanie i organizacja prawidłowego procesu zakupu wyposażenia zaplanowanego w ramach projektu zgodnie z przepisami prawa, 5.nadzór merytoryczny nad zajęciami zaplanowanymi w ramach projektu, 6.bieżąca współpraca z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie 7.sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu, charakterystyki udzielonego wsparcia, dane ilościowe, jakościowe oraz postęp rzeczowy zrealizowanych działań, 8.przedstawiania Liderowi informacji finansowych i sprawozdawczych w terminach i formie umożliwiającej przygotowanie wniosków o płatność wymaganych w umowie o dofinansowanie projektu, 9.kompletowanie i weryfikacja prawidłowości dokumentacji projektowej, 10.współudział w tworzeniu procedury rekrutacji oraz udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej 11.zbieranie i przetwarzanie danych uczestników projektu na potrzeby systemu PEFS, wypełnienie i aktualizacja formularza PEFS, weryfikacja danych uczestników/uczestniczek projektu, 12.nadzór nad przestrzeganiem oraz przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, 13.nadzór nad dokumentami sprawdzającymi poziom wiedzy uczestników/uczestniczek projektu (na wejściu i wyjściu) oraz opracowywanie ich wyników. 14.promowanie projektu na poziomie szkoły (strona internetowa, działania informacyjne w trakcie spotkań z uczniami, rodzicami i pracodawcami), 15.umieszczanie logo EFS, PO KL i symbolu UE na materiałach promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych i szkoleniowych związanych z realizacją zadań zgodnie z wytycznymi dot. promocji PO KL 16.wykorzystywanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera., 17.systematyczne informowanie Koordynatora projektu o postępie i ewentualnych zagrożeniach w realizacji zajęć, 18.zbieranie danych dot. monitoringu z uwzględnieniem zgodności realizacji projektu z harmonogramem, stanu rekrutacji, stopnia osiąganych wskaźników, produktów, wykonanych usług i przekazywanie ich Liderowi 19.udział w posiedzeniach Zespołu projektowego i Grupy Sterującej, bezpośrednia współpraca z zespołem zarządzającym projektem, 20.aktywne uczestnictwo i współpraca w działaniach Partnerstwa mające na celu realizację projektu, 21.przygotowanie dokumentów do kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, 22.informowania uczestników projektu o obowiązku poddania się czynnościom kontrolnym, 23.dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy zlecenia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 24.przestrzeganie obowiązków, terminów i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, 25.wykorzystania środków finansowych wyłącznie na realizację zadań zaplanowanych w projekcie zgodnie z przepisami prawa , 26.nadzór nad archiwizacją dokumentacji projektu. 27.gromadzenie i sprawdzanie poprawności ewidencji czasu pracy nauczycieli, 28.prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.lukow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach