"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa 1/3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 638 59 53 , fax. 42 638 59 58
- Data zamieszczenia: 2013-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
ul. Targowa 1/3 1/3
90-022 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 638 59 53, fax. 42 638 59 58
REGON: 10052223800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór Operatora Systemu Sygnalizacji Pożarowej w kompleksie budynków Centrum Sztuki Filmowej w Łodzi przy ulicy Targowej 1/3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1, Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw oraz usług transmisji sygnałów alarmowych i uszkodzeniowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), w kompleksie budynków Centrum Sztuki Filmowej w Łodzi przy ul. Targowej 1/3, polegające w szczególności na: 1) zapewnieniu całodobowej obsługi stacji odbiorczej sygnałów alarmów pożarowych i uszkodzeniowych; 2) zapewnieniu łączności centrali SSP obiektu z komendą Miejską Straży Pożarnej w zakresie przesyłania sygnałów alarmowych - centrum monitorowania operatora systemu; 3) prowadzeniu napraw i konserwacji SSP obiektu, a mianowicie: a) przyjmowaniu sygnałów uszkodzeniowych i usuwaniu usterek oraz dokonywaniu napraw - centrum odbiorcze sygnałów uszkodzeniowych b) dokonywaniu przeglądów konserwacyjnych SSP na obiekcie w wymaganych prawem terminach. 1.2. Konserwacja systemu sygnalizacji pożaru będzie przeprowadzana w roku 2014 zgodnie ze specyfikacją techniczną CEN/TS 54-14-2006 Systemy Sygnalizacji Pożarowej - część 14; Wytyczne planowania, projektowania, instalowania, odbioru, eksploatacji i konserwacji oraz wymaganiami Państwowej Straży Pożarnej. 1.3. Wymagania techniczne i jakościowe: 1) Wykonawca na potrzeby realizacji przedmiotowej usługi musi zagwarantować 24 godzinną (dwudziestoczterogodzinną) gotowość serwisu, w tym w dni wolne od pracy i święta. 2) Wykonawca na potrzeby realizacji przedmiotowej usługi musi zagwarantować, że przystąpi do usuwania awarii bezzwłocznie po otrzymaniu sygnału o awarii z równoczesnym powiadomieniem zarządcy obiektu. Wymagany termin usunięcia usterki to max 24 godziny od momentu zgłoszenia. 1.4. Informacja techniczna o systemie SSP: System Sygnalizacji Pożaru jest wykonany w oparciu o elementy firmy SCHRACK SECONET. Zawiera sieć 3 central Schrack Integral IP serii MXF pracujących w sieci Seconet. Centrale SSP oraz Panel Obsługi Strażaka systemu DSO zlokalizowane są w pomieszczeniu ochrony. Centrale wyposażone są w układy zasilania awaryjnego zapewniające pracę przez 72 godziny. Elementy systemu nie zasilane z central wyposażone są w zasilacze MERAWEX Seri ZSP135 z podtrzymaniem bateryjnym - 72 godziny. Każda centrala wyposażona jest w dwa pracujące równolegle : podstawowy i rezerwowy systemy INEGRAL. Instalacja na obiekcie zorganizowana jest w 16-tu pętlach dozorowych z czujkami : optycznymi dymu, różnicowymi temperatury i liniowymi oraz modułami we/wy z wyjściami sterującymi i monitorującymi. Zapewniona jest jednoznaczna identyfikacja każdego elementu w liniach dozorowych przez nadanie indywidualnego adresu w centralach. System wyposażony został w stanowisko obsługi: panel obsługi z wyświetlaczem, drukarka zdarzeń, komputerowe stanowisko operatorskie do wizualizacji stanu pracy i alarmów wszystkich detektorów ze wskazaniem ich lokalizacji na obiekcie i opisem. SSP współdziała na obiekcie z : a) dźwiękowym systemem ostrzegawczym b) systemem oddymiania c) systemem wentylacji i klimatyzacji d) systemem kontroli dostępu e) systemem detekcji gazów toksycznych i LPG. 1.5. Szczegółowe informacje technicznie o systemie SSP znajdują się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, zamieszczonej na stronie www.bip.ec1lodz.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 Ustawy wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zapisami art. 46 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ec1lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądu oraz konserwacji bram, ramp, śluz, motoreduktorów, szlabanów oraz mycia nawierzchni drogi startowej , naprawa uszkodzeń sztucznych nawierzchni samolotowych
Dodano: 2016-06-07 - Przegląd oraz konserwacja bram, ramp, śluz, motoreduktorów oraz szlabanów
Dodano: 2016-05-12 - Obsługa techniczna obiektu szpitalnego mieszczącego się w Tuszynie, ul. Szpitalna 5
Dodano: 2016-04-11 - Badania dozorowe składów i stacji paliw, roczny przegląd i konserwacja składów i stacji paliw wraz z naprawami
Dodano: 2016-03-07 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi konserwacji, napraw oraz transmisji sygnałów alarmowych i uszkodzeniowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz usługi konserwacji i napraw systemów sieci niskoprądowych.
Dodano: 2016-01-15 - Usługa: badania dozorowe sprzętu transportowo - dystrybucyjnego, składów i stacji paliw, roczny przegląd i konserwacja składów i stacji paliw wraz z naprawami
Dodano: 2016-01-05 - Usługa: badania dozorowe sprzętu transportowo - dystrybucyjnego, składów i stacji paliw, roczny przegląd i konserwacja składów i stacji paliw wraz z naprawami
Dodano: 2016-01-05 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi konserwacji, napraw oraz transmisji sygnałów alarmowych i uszkodzeniowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz usługi konserwacji i napraw systemów sieci niskoprądowych
Dodano: 2015-12-29 - Dotyczy: przetargu nieograniczonego na usługi konserwacyjno-naprawcze, niezbędne do utrzymania sortowni odpadów w gotowości
Dodano: 2015-12-17 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi konserwacji, napraw oraz transmisji sygnałów alarmowych i uszkodzeniowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz usługi konserwacji i napraw systemów sieci niskoprądowych
Dodano: 2015-12-15