Przetargi.pl
Wybór operatora świadczącego usługi w zakresie zarządzania infrastrukturą drogową na obszarze objętym projektem PomInvest w gminie Pomiechówek

Gmina Pomiechówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-180 Pomiechówek, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 652 724 , fax. 22 765-27-10
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pomiechówek
    ul. Szkolna
    05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
    tel. 227 652 724, fax. 22 765-27-10
    REGON: 54659000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór operatora świadczącego usługi w zakresie zarządzania infrastrukturą drogową na obszarze objętym projektem PomInvest w gminie Pomiechówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wybór operatora świadczącego usługi w zakresie zarządzania infrastrukturą drogową na obszarze objętym projektem PomInvest w gminie Pomiechówek w okresie 60 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych obejmujących infrastrukturę drogową wymienioną w TOMIE III SIWZ, stanowiącym integralną część SIWZ. 1.2. Świadczenie usług w zakresie utrzymania infrastruktury drogowej będącej własnością gminy Pomiechówek i przekazanej do użytkowania Operatorowi celem jej utrzymania w zakresie: a) całodobowego zimowego utrzymania dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej w zakres którego wchodzi całodobowe skuteczne odśnieżanie oraz usuwanie śliskości dróg poprzez wykonywanie następujących prac: odśnieżanie dróg i ulic na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi oraz chodnikami; zwalczanie śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi i chodnikami; odśnieżanie dróg i ulic wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; po zakończeniu każdego sezonu i akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca uprzątnie zalegające nieczystości (piasek, liście itp.) z całej szerokości ulic. Łączna długość dróg wynosi 6 851m; b) koszenie pasów drogowych dróg gminnych w dwóch wariantach Wariant 1 – Koszenie bez grabienia i wywozu pokosu – ok. 70%; Wariant 2 – Koszenie wraz z grabieniem, załadunkiem, wywozem i utylizacją pokosu – ok. 30%. Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresach udziału procentowego Wariantów o ok. 30%. Powierzchnia rowów i terenów zielonych do pielęgnacji wynosi 58 800m2; c) bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego. Przez konserwację rozumie się utrzymanie oświetlenia ulicznego w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie dróg gminnych w okresie od zmroku do świtu. Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów stanu oświetlenia ulicznego (nie rzadziej niż raz w tygodniu), w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii oraz aktów wandalizmu oświetlenia ulicznego. Z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu protokół oględzin i oceny stanu technicznego, na podstawie którego dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń. Wykonawca będzie dokonywał oględzin sieci oświetlenia ulicznego oraz punktów pomiarowo – rozdzielczych raz na kwartał. Z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu protokół oględzin i oceny stanu technicznego, na podstawie którego dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń. Łączna ilość punktów świetlnych wynosi 91 sztuk; d) mechaniczne oczyszczanie dróg gminnych obejmujące pozimowe obustronne oczyszczenie utwardzonych nawierzchni jezdni dróg gminnych z zalegającego piasku wraz z wywozem i utylizacją urobku. W ramach oczyszczania utwardzonych nawierzchni jezdni dróg gminnych należy wykonać również oczyszczanie opasek zewnętrznych jezdni oraz tzw. martwych pól, tj. części wyłączonych z ruchu za pomocą linii oraz azyli. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie prac zgodnie ze sztuką fachową oraz zaleceniami Zamawiającego. Planowana długość dróg gminnych wytypowanych do pozimowego mechanicznego oczyszczania utwardzonych nawierzchni jezdni w czasie obowiązywania umowy to 6 851m; e) wykonanie oznakowania poziomego co najmniej 1 raz do roku obejmującego: linie ciągłe lub przerywane, pojedyncze lub podwójne, linie zatrzymania przejścia dla pieszych, symbole (np. miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych), strzałki, znaki uzupełniające, itp., Łączna powierzchnia oznakowania poziomego wynosi 1 250m2; f) sprzątanie poboczy oraz rowów; g) sprzątanie i odchwaszczanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni 3 500m2. h) zapewnienie minimum 5 szt. szlabanów drogowych na wjazdach i wyjazdach na terenie objętym przedmiotem zamówienia. 1.3. Zwrot powierzonego mienia, w stanie niepogorszonym, na zakończenie umowy - według zasad w niej określonych. Wykaz infrastruktury drogowej stanowi TOM III SIWZ i jednocześnie załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącej integralną część SIWZ. 2. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony we Wzorze Umowy, stanowiącym Tom II SIWZ. 3. Dokumentacja projektowa Obiektu będącego przedmiotem zamówienia znajduje się pod linkiem: http://www.bip.pomiechowek.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=pokaz&id=428 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Tom II SIWZ. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 1) Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności: pobieranie opłat za utrzymanie infrastruktury drogowej, bezpośredni nadzór nad realizacją zamówienia, w zakresie eksploatacji i konserwacji oraz usuwania awarii jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). 2) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ (Formularz 3.4.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach