Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych

POWIAT SZYDŁOWIECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (48) 617-86-30 , fax. (48) 617 70 09
  • Data zamieszczenia: 2023-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT SZYDŁOWIECKI
    pl. Rynek Wielki 1
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. (48) 617-86-30, fax. (48) 617 70 09
    REGON: 670223391
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szydlowiec.pl/index.php/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych wskazanych odpowiednio w załączniku nr 6a „Wykaz tras i kilometrażu zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu szydłowieckiego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.3. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy (nie wcześniej niż od 01 stycznia 2024 roku) do 30 kwietnia 2024 roku.4. Kod CPV: a) 90620000-9 - Usługi odśnieżania,b) 90630000-2 – Usługi usuwania oblodzenia.1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych wskazanych odpowiednio w załączniku nr 6b „Wykaz tras i kilometrażu zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szydłowiec”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.3. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy (nie wcześniej niż od 01 stycznia 2024 roku) do 30 kwietnia 2024 roku.4. Kod CPV: a) 90620000-9 - Usługi odśnieżania,b) 90630000-2 – Usługi usuwania oblodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do swz).2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do swz).3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do swz).4) zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w sprzętem i wyposażeniem specjalistycznym:a) Część I – pojazd ciężarowy o ładowności min. 10 Mg (szt. 2) wyposażony w solarko – piaskarkę oraz pług jednostronny,b) Część II – pojazd ciężarowy o ładowności min. 10 Mg (szt. 1) wyposażony w solarko – piaskarkę oraz pług jednostronny.Spełnienie warunku udziału będzie badane w każdej części odrębnie. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca musi wykazać się spełnieniem warunku przynależnego danym częściom, na które Wykonawca składa ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach