Ministerstwo Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 00-952 Warszawa, ul. Miodowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6349317 , fax. 226 349 638
- Data zamieszczenia: 2019-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Zdrowia
ul. Miodowa 15
00-952 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6349317, fax. 226 349 638
REGON: 28798700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/zdrowie/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa półki dyskowej (expansion enclosure) oraz 75 TB pojemności fizycznej SSD. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: „Dostawa półki dyskowej (expansion enclosure) oraz 75 TB pojemności fizycznej SSD.” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr konta Pełnomocnika 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WZP.070.2.2019”. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, cenę jednostkową za pozycje określone w ww. Formularzu ofertowym , zobowiązanie dotyczące terminu dostawy, okresu gwarancji, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2)oświadczenia wymienione w rozdziale VI.1- 4 SIWZ. 3)oświadczenie o udostępnianiu zasobów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ ( jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa deduplikatora oraz zakup biblioteki taśmowej
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa dwóch macierzy dyskowych i jednej półki dyskowej
Dodano: 2023-12-13 - Rozbudowa posiadanych macierzy dyskowych QNAP wraz z dostawą i gwarancją dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2023-12-07 - Zakup półki macierzowej dla zwiększenia powierzchni macierzy na potrzeby Archiwum Głównego Akt Dawnych w Warszawie
Dodano: 2023-11-06 - Rozbudowa deduplikatora oraz zakup biblioteki taśmowej
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa urządzeń stanowiących wyposażenie Planetarium - zamówienie z podziałem na 2 części.
Dodano: 2023-10-27 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA SZPITALA POWIATOWEGO GAJDA – MED. SP. Z O. O.
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa nowego urządzenia do deduplikacji
Dodano: 2023-10-19 - Rozbudowa posiadanych macierzy dyskowych QNAP wraz z dostawą i gwarancją dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2023-10-18 - Zakup deduplikatorów w ramach rozbudowy infrastruktury DRC i DC
Dodano: 2023-10-06