Przetargi.pl
Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych przeznaczonych do realizacji w 2011 roku.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2011-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych przeznaczonych do realizacji w 2011 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych przeznaczonych do realizacji w 2011 r. W szczególności zadania Operatora polegać będą m.in. na : 1. Sporządzeniu i złożeniu wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach o dofinansowanie ww Programu. 2. Prowadzenie nadzoru oraz kontroli spraw związanych z: a) wymianą 33 starych pieców węglowych na ekologiczne piece retortowe lub gazowe,b) ociepleniem 65 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, c)zainstalowaniem 10 kolektorów słonecznych. 2. obsługa punktu informacyjnego czynnego co najmniej 2 razy w tygodniu, w godzinach ustalonych z Gminą, 3.obsługa techniczna wystaw, prelekcji, pokazów, związanych z realizacją Programu na podstawie materiałów dostarczonych przez firmy pragnące być dostawcami i wykonawcami dla Programu, 4.wstępny przegląd (wykonanie audytu skróconego) obiektów objętych Programem w celu określenia zakresu prac do wykonania i ich zgodności z Regulaminem Programu, 5. wspólna z Gminą analiza ankiet Inwestorów oraz skróconych audytów z inwentaryzacji budynków mieszkalnych, 6. przyjęcie i rejestracja wniosków Inwestorów o przystąpieniu do Programu, 7. udział w postępowaniach konkursowych i sporządzeniu listy firm montażowych oraz budowlanych, spełniających wymagania Programu, 8.uczestnictwo w zawieraniu trójstronnych umów z Inwestorami i Wykonawcami robót montażowych oraz budowlanych, 9.udzielanie Inwestorom informacji o warunkach technicznych, finansowych oraz organizacji zadań objętych Programem, 10.udzielanie porad technicznych w zakresie wyboru urządzeń i technologii objętych Programem, 11. ocena rozwiązań projektowych złożonych przez Inwestora pod kątem zgodności z przepisami Prawa budowlanego oraz umów z instytucjami finansującymi, 12.weryfikacja kosztorysu przedłożonego przez Wykonawcę, 13.współpraca z projektantami biorącymi udział w Programie w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów i kosztorysów wykonywanych dla potrzeb Programu, 14.współpraca z Wykonawcami w zakresie realizacji działań objętych Programem, 15.współpraca z Dostawcami urządzeń i materiałów w zakresie koordynacji dostaw i zapewnienia napraw gwarancyjnych i serwisowych, 16.nadzór i kontrola nad realizacją oraz uczestniczenie w odbiorze realizowanych działań objętych umowami, 17.ustalenie zasad serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, 18.kompletacja i przedstawienie Gminie w celu zatwierdzenia dokumentów służących rozliczeniu inwestycji z instytucjami finansującymi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami finansowania Programu przez WFOŚ i GW oraz przedłożenie ich w stosownym terminie WFOŚ i GW, 19.udział w comiesięcznych naradach, na których przedkładane będą Gminie zestawienia dotyczące zawartych umów, zleceń, faktur, itp. 20.przechowywanie do 31.01.2012 roku we własnym archiwum dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji Programu, a zwłaszcza kopii: zawartych umów, projektów, kosztorysów, dokumentów finansowych, 21.zapewnienie do 31.01.2012 roku pomocy technicznej oraz doradztwa prawnego dla Inwestorów uczestniczących w Programie w zakresie realizacji warunków gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń, przy czym koszty zapewnienia obsługi serwisowej, wymian gwarancyjnych, odpowiedzialność z tytułu rękojmi ponoszą firmy bezpośrednio wykonujące dostawy lub roboty, 22.po przyjęciu rozliczenia końcowego przez WFOŚ i GW protokolarne przekazanie w terminie do 1 miesiąca dokumentacji Programu, do archiwum Gminy. Operator powinien dysponować na terenie Miasta Piekary Śląskie Biurem Obsługi Mieszkańców oraz numerem telefonu do codziennej dyspozycyjności z możliwością ciągłego kontaktu telefonicznego; -dysponować środkiem transportu w celu prowadzenia bieżącej kontroli stopnia realizacji Programu; -dysponować elektronicznym systemem obsługi klienta w zakresie gromadzenia danych inwestorów, bieżącego monitorowania stopnia zaawansowania prac; Obsługa systemu musi być wykonana za pomocą przeglądarki internetowej, nie może być powiązana z konkretnym systemem operacyjnym. System powinien umożliwiać gromadzenie danych: -Inwestorów zakwalifikowanych do udziału w Programie, -Wykonawców, -Możliwość generowania elektronicznych rozliczeń zgodnych z wytycznymi WFOŚ i GW w Katowicach oraz możliwość sporządzania co miesięcznych raportów z realizacji Programu; -Pracownik Urzędu Miasta, Inwestor oraz Wykonawca powinni posiadać dostęp do systemu poprzez przeglądarkę internetową przez 24 h dobę, -W celu potwierdzenia posiadania systemu oraz spełniania przez niego ww założeń, należy podać adres pod którym następuje logowanie do systemu wraz z podaniem danych użytkownika testowego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach